Voi luoja... Sama uni miehen kanssa, mitä ihmettä?
Mainitsin miehelle aamulla että näin edellisenä yönä unta siitä, että meillä oli lapsi. Mies yllättyneenä totesi, että hänkin näki lapsesta unta, tyttärestä. Noh, niin minäkin. Puhuttiin siinä toistemme päälle yksityiskohdista, jotka olivat sitten täysin samoja. Suloinen tyttö, jolla ruskeat silmät ja hiukset (kumpikin on vähän vaaleampi, mutta mun isällä on samanlainen väritys), joka unen tapahtumahetkellä on noin puolitoista vuotta. Ainoa ero oli, että miehen unessa he kävivät kaupassa, ja minun unessani valmistin ruokaa kun tyttö istui pöydän ääressä.
Siis, mitä ihmettä. En ymmärrä. Ei olla puhuttu pitkään aikaan lapsista nykyisen vaikean elämäntilanteen takia, vaikka lapsi olisikin mieluinen. Sukulaisilla tai ystävillä ei ole tällä hetkellä sen ikäisiä lapsia, eikä kyllä olla myöskään nähty viime aikoina mitään siihen liittyvää tv:stä joka olisi voinut jäädä kummittelemaan alitajuntaan.
Olen järkyttynyt. Meille ei ole koskaan aiemmin käynyt näin. En ole hirveän taikauskoinen, mutta tätä juttua märehtiessä tulee sellainen olo että onkohan tämä merkki jostain... En tiedä. Onko muille käynyt tälläistä?
Kommentit (6)
No nyt, se on merkki! Tästä tuli mieleen että yritimme saada lasta n.vuoden, ja aloin olla jo huolissani. Sitten jouduin nostamaan kuistilta ritilät pois, ja siellä oli sydämenmuotoinen kiiltokuva jossa oli vauva. En tajua miten se sinne oli joutunut, tunnistin omaksi kiiltokuvakseni, ehkä se oli pudonnut joskus vintille viemistäni vanhoista tavaroistani.
Jotain kummaa lohtua sain, että ehkä sen lapsen vielä saan. Ja niin sainkin 2 lopulta, toista ei tarvinnut odottaa pidempään kuin sen normaalin odotusajan, oli ihan yllätys. Tai no joo, ei edes normaalia aikaa koska en tajunnut olevani raskaana.
En nyt jaksa kaivaa lähdettä, mutta tieteellisissä tutkimuksissa on muistaakseni todettu tapauksia, joissa kaksi ihmistä on nähnyt samaa unta. Eli ehkä ihan teoriassa mahdollista. Miten tuo pitäisi sitten tulkita on sitten eri kysymys.
Toivottavasti on enneuni. Kirjoituksesta tuli jotenkin hyvä ja lämmin olo.
Mäkin veikkaisin, että olet jo raskaana, ja alitajuisesti puolisosikin sen on vaistonnut. Tai sitten se on merkki jostain.
Nyt vaan tekemään sitä.