Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niitä jotka eivät aio ottaa koronarokotetta uhkaillaan somessa ja vaaditaan suurin piirtein päätä pölkylle

Vierailija
14.01.2021 |

Ja päättäjät etunenässä lietsomassa vihaa. Modernit juutalaisvainot.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kaikki painostus ja mustamaalaaminen on vaan saanut mut entistä kielteisemmälle kannalle rokottoon ottoon. 

En siis ota, ihan periaatteesta. 

Vierailija
22/39 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu pikemminkin, että rokotevastaisuus on muotia. Kaikki tuntuu toitottavan sitä eri puolilla. Olen sen verran vastarannan kiiski, että sellainen aina epäilyttää.

Tuo muotiasia ei oikein kanna. Ajattelevat ihmiset tietävät, että rokotteen kehitystyössä menee vähintään kaksi vuotta. Nyt on otettu käyttöön täysin uudella menetelmällä valmistettu rokote, minkä kliiniset testit suoritetaan joukkorokotuksin. Kliinisen testin kesto on kaksi vuotta ja sitten vasta tiedetään, miten rokote toimii ja onko se turvallinen.

Jokainen voi itse ajatella, ottaako vai ei. Minä en ota, koska en ole koskaan aiemminkaan ottanut ns. flunssapiikkiä. Minun mielestäni tauti kannattaa sairastaa ja siten kohotan omaa immuniteettiani. Ja kaikesta riehumisesta ja uhkailuista huolimatta se on minun perustuslaillinen oikeuteni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessahan ei ole pakko olla.

Vierailija
24/39 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei tarttenut olla euroopassakaan holokaustin aikana.

Vierailija
25/39 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hiukan eri asia muuttaa pois kotimaasta kuin jättää lukemasta netistä kaikenlaista skeidaa. Vai mitä olet mieltä?

Vierailija
26/39 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hiukan eri asia muuttaa pois kotimaasta kuin jättää lukemasta netistä kaikenlaista skeidaa. Vai mitä olet mieltä?

Skeidaa on joka paikassa. Ei siltä ole turvassa missään.

Vierailija
27/39 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä täytyy toitottaa joka suuntaan, ettei aio ottaa rokotetta?

Etenkin somessa tuollainen lietsoo rokotevastaisuutta, kun siihen lisäksi on perusteluna kaiken maailman salaliittoteoriat.

Suositus on, että mahdollisimman moni ottaisi, mutta ei sitä kukaan valvo, että sen vai ei.

Sehän on vapaaehtoinen.

Ja tottahan sitä suositellaan, sillä jokainen vakavasti sairastanut kuormittaa yhteiskuntaa jollain tapaa.

Ja ketkä päättäjät sitä vihaa muka lietsoo, sellaista en ole huomannut missään.

Annahan esimerkkejä ap?

Jokainen reaktio aiheuttaa vastareaktion. Se kannattaisi muistaa, kun päitä pölkylle vaatii.

Vierailija
28/39 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä isänmaallisuuden puuttumisesta saat kiittää näitä hekilöitä jotka istuvat arkaadianmäen  isossatalossa.

Vierailija
29/39 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti rokotteen ottaneet ja siitä vaurioituneet eivät saa hoitoa minun verorahoillani.

Vierailija
30/39 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata liian henkilökohtaisesti ottaa somen kotkotuksia. Ne ottavat rokotuksen, jotka ottavat. Ja ne, jotka eivät rokotusta  ota eivät vaan ota. En edes käsitä, mitä ideaa on esittää mielipiteitään rokotuksesta julkisesti, Olemme hyvinvointivaltio ja saamme kaikenlaista ilmaiseksi. Se, että rokotuksesta pitää tunteella tapella on sama kuin antaisi lasten käsiin karkkipussin jaettavaksi.

Vierailija
31/39 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain näin ehdotetun, että rokottamattomat velvotettaisin vakavaan koronamuotoon sairastuttuaan luovuttamaan sairaalapaikkansa toiselle potilaalle. Miltäs tämä kuulostaisi?

Vierailija
32/39 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en kyllä ymmärrä mitä se muita liikuttaa jos en itse aikoisi rokotetta ottaa. miten se heihin vaikuttaisi? minähän siinä vain vaarannan itseni.

Onko mahdollista, että et vielä tähän mennessä ole törmännyt käsitteeseen laumasuoja. Koronariski pienenee vasta, kun riittävän moni on sen ottanut. On ok, jos et ota rokotetta, mutta ymmärrä, että vaarannat päätöksellä itsesi lisäksi myös muut.

Vielä kun joku todistaisi, että tästä rokotuksesta oikeasti tulee se laumasuoja. Itse olen päättänyt, että ennen kuin tämä asia selviää, niin en ota rokotetta. Oma riski vakavaan tautiin on niin mitättömän pieni. Jos laumasuoja tulee, niin sitten harkitsen uudelleen.

Vierailija
33/39 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu pikemminkin, että rokotevastaisuus on muotia. Kaikki tuntuu toitottavan sitä eri puolilla. Olen sen verran vastarannan kiiski, että sellainen aina epäilyttää.

Tuo muotiasia ei oikein kanna. Ajattelevat ihmiset tietävät, että rokotteen kehitystyössä menee vähintään kaksi vuotta. Nyt on otettu käyttöön täysin uudella menetelmällä valmistettu rokote, minkä kliiniset testit suoritetaan joukkorokotuksin. Kliinisen testin kesto on kaksi vuotta ja sitten vasta tiedetään, miten rokote toimii ja onko se turvallinen.

Jokainen voi itse ajatella, ottaako vai ei. Minä en ota, koska en ole koskaan aiemminkaan ottanut ns. flunssapiikkiä. Minun mielestäni tauti kannattaa sairastaa ja siten kohotan omaa immuniteettiani. Ja kaikesta riehumisesta ja uhkailuista huolimatta se on minun perustuslaillinen oikeuteni.

Uskon itsekin, että rokotteen nopea kehitys on voinut luoda ongelmia. Vaakakupissa on kuitenkin pandemian hallitsematon leviäminen, joten pidän rokotetta pienempänä pahana. Itse en usko sairastamiseen, koska ikinä ei voi tietää, kuka minkäkinlaisen taudin saa. Minä en riehu, enkä uhkaile, mutta perustelusi eivät vakuuta. Edelleenkin rokotevastaisuus tuntuu muoti-ilmiöltä, joka tosin on alkanut jo ennen koronaa.

Vierailija
34/39 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitlerin mukaan juutalaiset eivät olleet hygieenisiä, joten heidät tuli eristää ghettoihin. Nykyään samaa ilmiötä kutsutaan "koronakaranteeniksi".

Vierailija
35/39 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN OTA SITÄ VI98N ROKOTETTA!!!

Vierailija
36/39 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos on sairastanut koronan, otetaanko silti 2 piikkiä?

Totta hitossa minä otan piikin, vaikka koronan olen jo sairastanut.

Ei tee mieli kokea sitä uudestaan.

Vierailija
37/39 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ottamassa rokotuksen Venäjällä kun ei tästä Suomen touhusta taas kerran näytä tulevan mitään. Tuli varmaan yllätyksenä terveydenhuolto-organisaatiolle, että pitää alkaa rokottamaan. Siitä kun ei ennakkoon ollut mitään puhetta.

Vierailija
38/39 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitlerin mukaan juutalaiset eivät olleet hygieenisiä, joten heidät tuli eristää ghettoihin. Nykyään samaa ilmiötä kutsutaan "koronakaranteeniksi".

Täsmälleen sama asia.

Vierailija
39/39 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin ottamassa rokotuksen Venäjällä kun ei tästä Suomen touhusta taas kerran näytä tulevan mitään. Tuli varmaan yllätyksenä terveydenhuolto-organisaatiolle, että pitää alkaa rokottamaan. Siitä kun ei ennakkoon ollut mitään puhetta.

Ei Sputnik ainakaan vielä ole osoittautunut huonoksi rokotteeksi, ja onhan sitä jo testattu käytännössäkin jonkin aikaa. Teit varmaan ihan hyvän ratkaisun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi