Kokomustiin asuihin pukeutuminen lihavana
Onko typerää yrittää peitellä läskejään pukeutumalla kokomustiin asuihin? Saako se lihavan ihmisen näyttämään epävarmalta? Kannattaa toki pukeutua miten itsestä tuntuu parhaimmalta, mutta haluaisin silti kuulla mielipiteitä.
Kommentit (20)
Pääasia, ettet pukeudu paljetteihin ja tupsuihin kuten monet lihavat tekevät. Aivan kuin olisivat muita parempia.
Tiukat leather-look-legginsit niin on silmänruokaa muhkummista pitäville.
Eihän se musta väri isokokoista pienemmän näköiseksi tee, ehkä yksittäiset läskimakkarat ei siitä mustasta niin kuitenkaan erotu. Olen huomannut, että jotkut reilusti ylipainoiset näyttävät kokomustissa jotenkin pelkälle isolle mustalle möykylle, varsinkin telkussa.
Jos tykkäät mustasta niin pue mustaa. Jos taas tykkäät kirkkaankeltaisesta, pue sitä. Ei sun koko mihinkään siitä väristä muutu eikä sitä piilotella tarvikaan.
Musta on moonipuolinen..
Esim sifonki , pitsi, nahka kuuluu myös pluskokoiselle
Korosta hyvää ja peitä epäkohdat:)
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkäät mustasta niin pue mustaa. Jos taas tykkäät kirkkaankeltaisesta, pue sitä. Ei sun koko mihinkään siitä väristä muutu eikä sitä piilotella tarvikaan.
Näin pilailukaupassa ananasasun..sopisi ap:lle:)
En tiedä enkä välitä. On ylipainoa nykyisin, mutta mustasta en luovu, pidän siitä. En oikein usko hoikentavaan vaikutukseen yleensäkään.
Ihan ohis, mutta repesin tänään verkkokaupassa tuotteen nimelle, tuollaisia en kyllä osta
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/junarose-zerotanja-naisten-jous…
Juna...zerotanja...
Vierailija kirjoitti:
Pääasia, ettet pukeudu paljetteihin ja tupsuihin kuten monet lihavat tekevät. Aivan kuin olisivat muita parempia.
Nyt on taas mielenkiintoista settiä. Pistä paremmaksi ja koristele itsesi sulkiin!
Kyllä se musta väri ihan oikeasti "hoikentaa" eli siis peittää juurikin niitä mahamakkaroita ja häivyttää muotoja. Otin joskus itsestäni kuvan mustissa vaatteissa ja valkoisissa vaatteissa ja näytin todella paljon isommalle valkoisissa.
Mustaa voi piristää värikkäällä huivilla. Musta hoikentaa ja siinä ei näy lika helposti. Siinä on jo syitä. Olen opettajan sanoin ”värivammainen”, joten musta sopii hyvin.
Musta on turvallinen ja suojaava väri. Arvokas ja hillitty.
Musta masentaa minua. Siksi käytän oranssia, violettia ja karpalonväriäkin 😁 takit on yleensä pinkkejä tai tummanpunaisia. Jos joku siitä häiriintyy niin psykologeja löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se musta väri ihan oikeasti "hoikentaa" eli siis peittää juurikin niitä mahamakkaroita ja häivyttää muotoja. Otin joskus itsestäni kuvan mustissa vaatteissa ja valkoisissa vaatteissa ja näytin todella paljon isommalle valkoisissa.
Tää on ihan totta! Optinen harha. Olen muuten hoikahko mutta keskivartaloon kertyy itsepintaisesti löysää treenistä huolimatta. Aivan ylittämätön keino huijata silmää on pukea värikäs, lyhyt hame ja musta tai tummansininen t-paita. Tai esim. farkut, musta toppi, ja erivärinen villatakki. Tumma yksinkertaisesti piilottaa ne muhkut jotka tiukassa valkoisessa t-paidassa loistasivat koko maailmalle :).
Vierailija kirjoitti:
Musta masentaa minua. Siksi käytän oranssia, violettia ja karpalonväriäkin 😁 takit on yleensä pinkkejä tai tummanpunaisia. Jos joku siitä häiriintyy niin psykologeja löytyy.
Kannattaa todellakin käyttää sitä väriä mikä sopii itselle. Tunnen kaksi aika suurta ihmistä, joista toiselle sopii parhaiten musta mutta toiselle tummanpunainen.
Musta väri ja pitkittäisraidoitus hoikistavat. Uskoo ken tahtoo.
Jos nyt jotain ei oikeesti voi suositella, niin vaaleenpunainen tai fuksia yhdistelmällä merkittävä ylipaino, liikarusketus ja blondattu kanan**rsetukka.
Katsokaa tyylinäytteet ihanalta Chrissy Metz näyttelijältä. Upea ihminen.
Ei saa näyttämään epävarmalta. Pukeudu niin kuin sinua miellyttää! Musta on usein hyvä valinta.