Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset täällä usein tekevät aloituksia "olen niin kyllästynyt mieheeni!" ,tässä vain huomataan taas se asia että naiset jättää

Vierailija
14.01.2021 |

Näin on.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan 70% avioeroissa nainen on aloitteellinen osapuoli.

Vierailija
2/23 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs annatte aihetta kyllästymiseen🤷

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, koska miehet eivät ala tehdä mitään toimenpiteitä epätyydyttäväksi muuttuneen elämäntilanteen parantamiseksi vaan siirtyvät miesluolaansa tai kaljapullon ääreen. Onko se parempi?

Vierailija
4/23 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastonikkari kirjoitti:

Niin. Koska miehet saattavat laukata vieraissa ja silti roikkuvat liitossa, koska vaimo tekee ruuat ja pesee pyykit.

Vierailija
5/23 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on vain hyvä että edes toinen tajuaa jättää jos suhde ei toimi. Miksi miehet eivät uskalla elää, vaan nysväävät passiivisina huonoissa liitoissa? Naisten pitää eropaperitkin tuoda nenän eteen.

Vierailija
6/23 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tälläinen provo. Järkevintä olisi antaa tämän tippua...

Vierailija
7/23 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytäppä se tilasto. Uskon kyllä tuon ja olen sen itsekin joskus lukenut.

Vierailija
8/23 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä viitsinyt enää katsella sitä kaljaa kittaavaa ja p*rsettään raapivaa äijää. Päivääkään en ole katunut että jätin sen sinne sohvalle örisemään. Jos ei ole haluja muuttaa elämänsä suuntaa, niin olkoon sitten muuttamatta.

Vierailija
9/23 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini mies todella, todella yritti, että heidänkin eronsa olisi tapahtunut rouvan aloitteesta. Ainakin vuoden käyttäytyi todella sikamaisesti, kylmästi ja eristäytyi perheestä. Kaverini on kyllä kovahermoinen mimmi, kun kesti sen läpi ja lopulta miehen oli pakko itse ehdottaa eroa. 

Omalla kohdalla oli klassinen tilanne, kaiken olisi pitänyt olla hyvin: lapset, työt, koti, ystävät, harrastukset jne., mutta ukko vaan ahdistui, marisi, nalkutti, joi liikaa ja oli piinallinen kaikille muille. Lopulta minulta meni hermot paapomiseen ja joustamiseen ja miehen kyvyttömyyteen parantaa omaa tilannettaan ja halusin erota. Ex on pahoitellut jälkikäteen omaa käytöstään. 

Vierailija
10/23 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat viimein oppineet että ei tarvitse sadatta kertaa kääntää sitä toista poskea ja kokea itsensä ja toimiensa jatkuvaa vähättelyä. Hyvä.

Vierailija
11/23 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kertoo vain, kuinka naisten harteilla on perhe-elämä ja parisuhde. Jopa ero. Miehet ovat niin saamattomia, etteivät viitsi hakea eroa, vaan odottavat jonkun muun tekevän sen. Surullista.

Vierailija
12/23 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllästy ikinä ☺️ minulla on ihana ja rakastava mies. Suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
13/23 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten harteilla on naisen tyydyttäminen ja viihdyttäminen. Nainen on tunnetusti tässä se passiivinen osapuoli.

Vierailija
14/23 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jep, se on juuri näin. Koska miehistä ei ole edes eroamaan. Odottavat että nainen hoitaa sen(kin). Kaikkea mahdollista olen kuullut, juurikin tuo klassinen sikamainen käyttäytyminen, jolla yritetään saada kumppani 'tajuamaan', että haluaa erota. Itsehän sitä ei tietenkään voi sanoa/tehdä, sitten esim pettäminen niin että varmasti jää kiinni on myös yksi tälläinen 'miesten keino'.

Vierailija
15/23 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten harteilla on naisen tyydyttäminen ja viihdyttäminen. Nainen on tunnetusti tässä se passiivinen osapuoliharteillatämä!!!

Vierailija
16/23 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllästy ikinä ☺️ minulla on ihana ja rakastava mies. Suosittelen kokeilemaan.

Olet onnekas! Tiedän kyllä, että tälläisenkin ihmeen löytäminen on kyllä mahdollista.

Vierailija
17/23 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan eivät halua ihanaa rakastavaa miestä vaan tatuoitua amispohjaista prätkäjännäkundia joka laittaa lerssiään joka reikään ja sen jälkeen jättää valloittaakseen seuraavan naisen. Sitten itketään täällä mammapalstalla ettei löydetä hyvää miestä.

Vierailija
18/23 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samojen tutkimusten mukaan miehet jäävät vain hieman naisten taakse. (67%) Eli musta kylki kummallakin.

Vierailija
19/23 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja samojen tutkimusten mukaan miehet jäävät vain hieman naisten taakse. (67%) Eli musta kylki kummallakin.

Miten niin hieman, jos naisen laoittamia eroja on tuplasti?

Vierailija
20/23 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva. Kerro milloin olet lasten kanssa poissa kotoa, niin käväisen miehes luona.