Pankkikorttini rikkui 20.12.
Oli suht uusi mutta siru alkoi renkata. Tilasin uuden, sitä ei tullut kolmeen viikkoon. Tilasin toisen. Sitä odotellut nyt viikon. Onko uuden kortin saaminen oikeasti näin vaikeaa? Postin kulku mitä on.
Kommentit (17)
Jep. Rikkuminen ihan normia täällä Treen seidulla. Ja tosiaan oltu yhteydessä pankkiin
Jos eivät ymmärtäneet rikkuitumista.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Rikkuminen ihan normia täällä Treen seidulla. Ja tosiaan oltu yhteydessä pankkiin
Mukkasitko rotvallin reunaan niin että pankkikortti (ja pipa) lens?
Jos pankki on nordea niin ihan tyypillistä. Vastaavassa tilanteessa nordeassa vastattiin, että uuden kortin toimitus vie "muutaman päivän". Luulisi, että instanssi, joka käsittelee rahaa, ymmärtäisi, että "aika on rahaa" ja operoisi jämptimmin. Muutama päivä tarkoitti, että korttia siis sai odotella yli viikon. Ja lasku tuli perässä.
Minulle tapahtui sama homma. Nordean pankkikortti lakkasi loppiaisena toimimasta. Tilasin uuden seuraavana arkipäivänä, eli torstaina 7.1 ja tänään kolahti postiluukusta uusi pankkikortti, eli viikko siinä meni.
Epäilen, että syyllinen kortin rikkuuntumiseen on sitä järsinyt hankiainen.
OP on pankkini. Eikö voisi olla pankin sisäistä postia, joka toimittaisi kortin lähimpään konttoriin luotettavammin kuin valtion posti? Ja juu, rotvalliin mukkasin pipa pääs, kortti rikku. Ap
Vierailija kirjoitti:
OP on pankkini. Eikö voisi olla pankin sisäistä postia, joka toimittaisi kortin lähimpään konttoriin luotettavammin kuin valtion posti? Ja juu, rotvalliin mukkasin pipa pääs, kortti rikku. Ap
Voit tilata kortin haluamaasi konttoriin, mikäli et sitä kotiin halua.
Oletko saanut pankista tiedon mihin ensimmäinen kortti jäi jumittamaan? Postin vai pankin moka?
OP kertoo, että uuden kortin saa 1-2 viikon kuluessa tilauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit tilata kortin haluamaasi konttoriin, mikäli et sitä kotiin halua.
Oletko saanut pankista tiedon mihin ensimmäinen kortti jäi jumittamaan? Postin vai pankin moka?
OP kertoo, että uuden kortin saa 1-2 viikon kuluessa tilauksesta.
Postin syy. Kuolettivat ensimmäisen ja nyt uutta odottelen. Ap
Onko rikkua-sana teille vieras? Sen vuoksi kyselen, että kerään myös murresanastoa tässä kortin vartoilun ohessa. Ap
Itselleni kävi samoin viime kuussa, viikko meni ja kortti oli perillä. Onneksi vanhassa toimi sentään se lähimaksu homma, että sai edes ruokaa ostettua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kieltä on rikkui??
Tamperetta. Korttini hajosi, särkyi, lagasi.
Vierailija kirjoitti:
Onko rikkua-sana teille vieras? Sen vuoksi kyselen, että kerään myös murresanastoa tässä kortin vartoilun ohessa. Ap
Minä bongailen aina tältä palstalta uusia murresanoja ja RIKKUA on tosiaan minulle ihan tuntematon muoto, vaikka siitä toki merkityksen helposti ymmärtääkin. Turusta olen kotoisin. Itse sanoisin "meni rikki".'
Suosittelen sinulle hankiaisketjua!
Et sitten ole voinut pankkiisi olla yhteydessä vaan raportoit tänne.