Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamut

Vaimo 30
14.01.2021 |

Maistuuko seksi aamulla? Onko parempaa kuin muulloin? Miten sen teette?

Itse rakastan seksiä nimen omaan aamulla, olen heti herättyäni herkimmilläni, ja haluaisin aloittaa jokaisen päiväni munalla ja kupilla teetä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu aloitetaan seksillä. ensin siinä 7.30 ja toisenkerran siinä kymmenen  yhdentoista maissa kun koirat syötetty. Ja iltapäivällä kolmas kerta. Senioireita ollaan.

Vierailija
2/13 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin aamuerektio käytetään yleensä hyödyksi. Aina en henno vaimoa herättää, jos hän nukkuu vielä sikeästi kun itse herään. Mutta kyllä 4-5 päivää viikosta alkaa lähärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksi maittaa heti aamusta. Päivä alkaa parhaiten kun heräilee siihen että rakas avkomieheni ottaa minut lusikkaan ja alkaa hyväillä, ja saa aamujäykkää. Se on hellä herätys. Joskus hän herää vähän uhmakkaampana päivään ja kääntää minut vatsalleni, ja nappaa käsistä kiinni ja starttaa päivän astetta rajummalla panolla. Viikonloput onkin ihan oma lukunsa, harrastelaan pitkän kaavan mukaan pitkin asuntoa. Välillä kesäisin pannaan parvekesohvalla päivä käyntiin 🤭

Vierailija
4/13 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on aina mukavaa, mutta kyllä aamujömppis on paras tasoittaa panemalla. Onneks kihlattukkin on aamuisin valmis toimintaan, välillä herättääkin minut suikkarilla tai kiipeämällä vaan röyhkeästi ratsaille. Ja mukava on hänetkin yllättää vaikka kesken aamupalan laiton, siihen kun menee vähän halimaan takaa ja suutelemaan niskaa, painaa hänet pieneen kumaraan ja jatkaa selän suutelua alas asti ja laskee pikkarit ja levittää jalkoja saa takaa päin ahmia herkkua niin pitkään että hänen jalat alkaa täristää. Saa mukavasti päivän käyntiin :)

M30

Vierailija
5/13 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oikeastaan aina aamulla, aamiaisen jälkeen. Sopii minusta molemmille. Varmaan alkoi siirtyä aamuun kun lapset oli pieniä, telkku auki ja vanhemmat makkariin. Ja toimi se teiniaikaankin, nukkuivat myöhään ja me ei. On se vaan ihanaa.

Vierailija
6/13 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on aina mukavaa, mutta kyllä aamujömppis on paras tasoittaa panemalla. Onneks kihlattukkin on aamuisin valmis toimintaan, välillä herättääkin minut suikkarilla tai kiipeämällä vaan röyhkeästi ratsaille. Ja mukava on hänetkin yllättää vaikka kesken aamupalan laiton, siihen kun menee vähän halimaan takaa ja suutelemaan niskaa, painaa hänet pieneen kumaraan ja jatkaa selän suutelua alas asti ja laskee pikkarit ja levittää jalkoja saa takaa päin ahmia herkkua niin pitkään että hänen jalat alkaa täristää. Saa mukavasti päivän käyntiin :)

M30

Paljon helpompaa on mennä kusemaan se jömppis alas ja sit kahvinkeittoon.

Vierailija
7/13 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä mieluummin panee aamulla. Siis näin miehen vinkkelistä. Testosteronitasot on huipussaan herätessä ja halut sen mukaiset. Ikävä kyllä iltaisin alkaa joskus jo mennä hankalaksi jos väsyttää. Ei meinaa tappi nousta ilman pilleriä :(

M50

Vierailija
8/13 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aamulla heti herättyä se on parasta. Iltaisin alkaa usein jo väsyttää kohtalaisen aikaisin, ei kannata tuhertaa väsyneenä.

Vierailija
9/13 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä, mutta sooloilemallakin saa itsensä hereille.

Vierailija
10/13 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilin tunti sitten kun tyttöystävä alkoi runkkailla aamuheijariani. Hetki käsipeliä puolin ja toisin, ja kuusysillä molemmat finaaliin. Elämä on ihanaa.

Vierailija
11/13 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka viikonloppu rakastellaan  aamupalan jälkeen ja tuntuu hyvältä aina orgasmeihin asti kummallekin. Toinen kerta viikossa on puolen viikon aikoihin töiden jälkeen. Ikää on jo kuusissakymmenissä kummallakin.

Vierailija
12/13 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti 29 kirjoitti:

et ole poikkeus, minulla on sama.  juon kahvia ja tyydytän itseäni  tietokoneen edessä, lähes joka päivä. olen heti iloinen ja rentoutunut  sen jälkeen.

Vierailija
13/13 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neiti 29 kirjoitti:

et ole poikkeus, minulla on sama.  juon kahvia ja tyydytän itseäni  tietokoneen edessä, lähes joka päivä. olen heti iloinen ja rentoutunut  sen jälkeen.

Mukava kuulla että en ole yksin aamurutiinieni kanssa, kahvi, tietsikka ja masturbaatio on hyvän päivän alku 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä