Kaipaan henkistä kasvua, miten eteenpäin?
Hektistä lapsiperhearkea eletään, olen kotiäitinä 3 ja 5-vuotialle lapsille. Olen aina ollut kiinnostuntu monista asioista, lukenut paljon ja olen yhteiskunnallisesti valveutunut ihminen. Muutimme maalle, olen todella onnellinen elämääni.Jotain tuntuu kuitenkin nyt puuttuvan. Kaipaan jotain omaa juttua, jotain mikä rentouttaisi ja antaisi henkisesti jotain positiivista. En oikein tiedä mitä haen, lainasin kirjastosta jooga-kirjan jota olen nyt lueskellut. Meditaatio? Luonnossa liikun perheeni kanssa, sekä yksin. Sitä voisi varmaan lisätä, yksinoloa luonnossa. Se on aina antanut minulle paljon.Miten te muut hoidatte henkistä hyvinvointianne? Lukemiseen tuntuu jäävän aika vähän aikaa, ja tykkään lukea kirjan suoraan yhdeltä istumalta jos hyvän käsiini saan. Jotain kirjoittamistakin olen miettinyt.Jooga tuntuisi olevan sellainen juttu jota voisin kokeilla. Ystäväni on buddisti, häneltä ajattelin lainata pari kirjaa aiheesta.Mielipiteitä, vinkkejä?
Kommentit (25)
Just eilen esittelin miehelle mielenkiintoisen artikkelin meditaatiosta. Meinaan kokeilla sitä. Suosittelen Voi hyvin lehteä! Löysin kyseisen lehden äskettäin ja olen aivan ihastunut niihin juttuihin,ihania vinkkejä henkiseen kasvuun. Minua kiinnostaa luontaishoidot ja hainkin juuri luontaishoitajakoulutukseen.
Ortodoksisuus siis.
....länsimaiset uskonnot eivät minua vakuuta,eikä kiinnosta. Itämaisissa uskonnoissa taasen kiehtoo monet asiat. Ihmisen hyvyys sekä elämän kunnoittaminen muunmuassa..
Tässä yksi hyväksi havaitsemani linkki: Akashic.net
Kirjaksi suosittelen mm. Hengen anatomia, Vihkimys,Yhdeksän oivalluksen tie ( Redfield, James ).
Mielenkiintoista jatkoa sinulle ap :)
Kirjakaupan alehyllystä tarttui mukaani Neale Donald Walschin kirjoittama Keskusteluja Jumalan kanssa, osa 3. Olen kuullut paljon suositteluja kyseisestä kirjasarjasta, mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää. Kirjat sopivat myös etenkin heille, jotka vielä miettivät suhtautumistaan Jumalaan ja uskontoihin jne. Siinä ei tuputeta mitään uskontoa, eikä se ole minkään uskonnollisen suuntauksen edustaja. Jumala tässä kirjassa ei ole siis kristinuskon tms jumala, vaan se korkeampi energia/voima/ "se jokin" joka täällä maailmankaikkeudessa on. Älkää siis säikähtäkö kirjan nimeä :)
Oletteko tutustuneet tuolla aiemmin mainittuihin linkkeihin? Mitä ajatuksia ne herättivät?
hyvä aihe!