Zalandon paketin palautus
Tuo pitikin palauttaa automaattiin ja siitä ei saanut mitään kuittia. Miten viin todistaa että paketti on lähetetty jos se hukkuukin matkalla?
Kommentit (12)
Niin, eli maksan sitten vaan, niinkö?
Pakkohan tuota on jollain tavalla voitava seurata.
Miksi muka piti palauttaa automaattiin?
Sitä voi seurata alkuperäisellä seurantakoodilla
Liimasin paketin päälle mukana olleen palautus tarran, enkä kyllä ymmärtänyt ottaa koodia siitä talteen. Vein paketin lähikauppaan ja myyjä sanoi että zalandon paketit palautetaan automaattiin ja laittoi sen sinne. Siinä vaiheessa mulle selvisi että mitään kuittia ei saa. Eli nyt ei sitten ilmeisesti mitenkään pysty pakettia seuraamaan enää.
Se paketti palautuu kyllä. Ei ne kuljettajat voi niitä varastaa, koska kaikista jää jälki automaatin tietokantaan siinä vaiheessa, kun paketista on luettu viivakoodi. Se luukku ei edes aukea väärällä koodilla, eli siinä vaiheessa kun se luukku aukeaa ja työnnät paketin sinne ja luukun oven kiinni, se menee kyllä perille.
Olen jo useita kertoja palauttanut Zalandolle automaattiin ja hyvin on toiminut. Moni pelkää tuota kun automaatista ei tule kuittia. Se viivakoodin luku = elektroninen kuitti.
Vierailija kirjoitti:
Liimasin paketin päälle mukana olleen palautus tarran, enkä kyllä ymmärtänyt ottaa koodia siitä talteen. Vein paketin lähikauppaan ja myyjä sanoi että zalandon paketit palautetaan automaattiin ja laittoi sen sinne. Siinä vaiheessa mulle selvisi että mitään kuittia ei saa. Eli nyt ei sitten ilmeisesti mitenkään pysty pakettia seuraamaan enää.
Mitä myyjä sanoi siitä kuitista?
Zalandolla ollaan muutenkin aika armollisia kadonneiden lähetysten suhteen. Eivät olisi edes vaatineet palautuskuittia, mutta onneksi oli tullut säästettyä. Lähettämäni palautuspaketti siis hävisi johonkin, en muista löytyikö sitä ikinä. Seurantakoodin varmaan sais zalandon asiakaspalvelusta.
Vierailija kirjoitti:
https://www.zalando.fi/faq/Palautusilmoituksen-tulostaminen.html
Jos on käyttänyt jo yhden palautuksen, niin tuohon tulostettavaan tulee eri koodi.
Et mitenkään, tietenkään.