Tietääkö miehesi kaiken sinun entisestä elämästä ja mitä hän ajattlee siitä?
Minun mies ei tiedä eikä loppupeleissä kait haluakkaan tietää.. Ei takuulla hyväksyis kaikkea.
Kommentit (8)
Mutta itse en halua kertoa esim. sitä miten menetin neitsyyteni.
ja ajattelee että se ei silti oikeastaan kuulu hänelle.
Mutta eihän koskaan kenestäkään oikeasti voi tietää " kaikkea" .
Tieto vaan lisää tuskaa. Itse olen jättänyt pahimmat pahoinpitelykokemukseni kertomatta. Mies ei mitään niillä tiedoilla tee. Seksijutut " entisessä" elämässä ovat sellaisia joita meillä ei jaeta.
Ei kuitenkaan tiedä yksityiskohtia, eikä ole erityisen kiinnostunutkaan, ei myöskään ole tippaakaan mustasukkainen menneistä. Sama toisin päin. Hän tosin piti minulta aika pitkään yhden ison salaisuuden ja se tuntui minusta melkoiselta petokselta, vaikka toisaalta ymmärrän hänen syynsä olla kertomatta ja vaikka asia ei sinänsä kuulu minulle mitenkään. On kuitenkin iso ja tärkeä juttu hänelle ja sen salaaminen tuntui siltä, että hän ei luottaisi. Emme kuitenkaan olleet suhdetta aloittaessamme teinejä vaan molemmilla elettyä elämää takana, joten luonnollisestikaan kaikkea ole voinut tai viitsinyt yksityiskohtaisesti kertoa, kunhn suunnilleen tiedetään toistemme entiset avopuolisot ja pidemmät seurustelut ja muut tärkeät ihmissuhteet, opiskelut, työt ja muut tekemiset. Siinäpä se.
se, mitä ei tiedä, ei ole kertomisenarvostakaan
ei onneksi. hyvä kun itse kaiken edes muistaa ja toivottavasti olen osan jo unohtanut
Ukko on ollut sitä mieltä,että nuoruus on tehty elettäväksi.
Tosin en ole tehnyt mitään järkyttävää,eli mitän shokeeraavaa ei menneisyydestäni onneksi löydy. Ihan tavallisia nuorten juttuja. Kundeja,viinaa,bailausta,tappeluita,pöllimistä,tupakkaa.....
ja ero tulisi jos tietäisi... Toisaalta suhteen alkuaikoina olisin halunnut kertoa mutta mies ei halunnut kuunnella!