miksi yksi puolituttu mies ei pysty katsomaan silmiin muuta ko juovuksissa?
Voiko olla ujo. Miesten kesken kuitenkin juttelee aika härskejäkin juttuja ja on sellaisen hauskan miehen maineessa.
Kommentit (29)
Miksi hänen pitäisi sinua silmiin katsoa
Naispelko. Voi olla viatonta tai sitten naisvihaan yhdistettynä vähemmän viatonta. Kokemusta on.
Raj-niminen hahmo sarjassa Rillit huurussa.
Vierailija kirjoitti:
no ehkä koska se olis normaalia ihmisten välistä kanssakäyntiä ja mun mielestä se on valloittava ja kiva tyyppi ja haluaisin olla ystävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no ehkä koska se olis normaalia ihmisten välistä kanssakäyntiä ja mun mielestä se on valloittava ja kiva tyyppi ja haluaisin olla ystävä
Ehkäpä hän ei halua olla ystäväsi :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä hän ei halua olla ystäväsi :(
ehkä ei sitte
Hei minäkin olen joskus miettinyt samaa erään ihmisen kohdalla.
Tosin en itsekään aina uskalla tai kykene, ujoutta.
Tuntuu "alastomalta" ja pelottaa päästää kaikkia niin niin lähelle.
Jotkut ovat ujouttaan nuorena tällaisia, mutta sitten elämänkokemus pistää katsomaan silmiin muita ihmisiä, vaikka ei aina huvittaisi.
Ihmiset ovat yleensä melko mielenkiinnottomia, etten yleensä viitsi heitä katsella, jollei sitten ole joku ihan erityistapaus.
Joku jollain tavoin positiivisesti erilainen ihminen kyllä kiinnostaa, mutta heitä on häviävän pieni määrä tässä harmaassa maskimassassa.
Mahtaisiko ap olla päällekäypä, palstatermein narsisti.
Asiakaspalvelutyössä kohtasin melko usein miehiä, etenkin nuoria, jotka katsoivat silmiin, mutta laskivat sitten noloina katseensa. Tai välttelivät hämääntyneinä. Monet katsoivat luontevastikin.
Työn pohjalta mietin, että saavatkohan jotkut katsoa naista silmiin melko harvoin ja kokevat ihastusta tai viehätystä? Sitten yrittävät hallita tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaisiko ap olla päällekäypä, palstatermein narsisti.
Narsistit ovat niitä negatiivisia ihmisiä jotka ovat heti ensimmäisenä hakemassa vikaa muista, tai yleensäkin vikaa...
Tykkää mieluummin katsella rintoihin.
Minä en osaa katsoa silmiin, sillä osaan kohdistaa katseeni vain yhteen silmään kerrallaan, enkä osaa valita kumpaa katsoisin. Ehkä puolitutulla miehelläsi on sama vika? Humalassa katse alkaa harittaa, jolloin luulet että hän katsoo silmiin, vaikka oikeasti hän kokee katsovansa jonnekin ihan muualle.
Ihastunut?