Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten nimittely...mikis miehet puhuvat meistä (rakkaista?!) naisista panoina, laiskoina lahnoina, valaina, jne?

Vierailija
13.01.2021 |

Eivät naiset puhu miehistä noin rumasti. Ainako vaan tämä karmea nimittely, ja kuitenkin hinkuatte ja haluatte meitä, paha ristiriita. Tuntuu pahalta, varsinkin nuorten naisten osalta, saavat samaa mitä äitinsäkin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieköhän näillä nimittelijöillä parisuhdetta ensinkään, ehkäpä siinä juuri on syy että miksi ei ole...

Vierailija
2/18 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo itekkään ymmärtäny ikinä tätä. Kaverit viittaa vaimoihinsa myös aina valaina, lehminä tai kotih*orina, tai vastaavilla erittäin negatiivisillä nimityksillä. Noh, katkeroituneita miehiä on maailma pullollaan, on aina ollut ja tulee aina olemaan. Tietysti jos on kotona liesi kylmennyt, itse on lihonut kaljan ja makkaran voimalla muodottomaksi eikä sen takia seiso tai muuta ongelmaa, niin sen lehmän vikahan se on.

M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset näille kahdelle nuorelle miehelle!

Vierailija
4/18 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa ne naisetkin. En ymmärrä yhtään tuota keneltäkään sukupuoleen katsomatta. Kaipa se on joku oman egon pönkittämisjuttu.

Vierailija
5/18 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaa ne naisetkin. En ymmärrä yhtään tuota keneltäkään sukupuoleen katsomatta. Kaipa se on joku oman egon pönkittämisjuttu.

Osaavat toki, mutta ei ole sellaista yleistä kulttuuria kylläkään. Paikalliskohtaisia lähinnä.. ei muuta.

Ei  miehiä puhutella "kyrpinä" "panoina"  tms vai kuinka?

Vierailija
6/18 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaavat toki, mutta ei ole sellaista yleistä kulttuuria kylläkään. Paikalliskohtaisia lähinnä.. ei muuta.

Ei  miehiä puhutella "kyrpinä" "panoina"  tms vai kuinka?

Koirina tai lapsina lähinnä...

Vierailija
7/18 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta naisethan puhuvat tänne palstalle niistä vähintään 20 senttisistä kulleista, megapanoista useiden miesten kanssa, rahakkaiden, pitkien, lihaksikkaiden ja menestyvien miesten haluttavuudesta? Ja aloittajaa vaivaa naiseen kohdistuva rehellisyys?

Vierailija
8/18 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta naisethan puhuvat tänne palstalle niistä vähintään 20 senttisistä kulleista, megapanoista useiden miesten kanssa, rahakkaiden, pitkien, lihaksikkaiden ja menestyvien miesten haluttavuudesta? Ja aloittajaa vaivaa naiseen kohdistuva rehellisyys?

Mutta ihan eria asiat. Miehethän puhuvat enemmänkin,, mm. pillun tiukkuudesta milloin ennen synnytystä tai sen jälkeen, tai miten supistelevat tai ovat lahnoja tai ties mitä! naisten rinnat mitämilloinkin , taka, tai etupillu....yms yms

Mitäs miehet? Itse mittaavat hulluna kalujaan, joapa hulluuteen asti! Tilavuudet ja sun muut,, voi jestas sentään  "mitkä pallit"...aivan idiotismia.

Vierailija
9/18 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vakipano on rakkaudentäytteinen sana. Siinä ei ole mitään halventavaa.

Vierailija
10/18 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni vakipano on rakkaudentäytteinen sana. Siinä ei ole mitään halventavaa.

No en minä haluaisi että minua kutsuttaisiin minään "panona". Haluaistko itse että sinua sanottavas vaikka kyrväksi? Ei se etuliite muuta mitään.

Haluaistiko että tytärtäsi kutsuttaisiin panoksi?

Vierailija
11/18 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ihan eria asiat. Miehethän puhuvat enemmänkin,, mm. pillun tiukkuudesta milloin ennen synnytystä tai sen jälkeen, tai miten supistelevat tai ovat lahnoja tai ties mitä! naisten rinnat mitämilloinkin , taka, tai etupillu....yms yms

Mitäs miehet? Itse mittaavat hulluna kalujaan, joapa hulluuteen asti! Tilavuudet ja sun muut,, voi jestas sentään  "mitkä pallit"...aivan idiotismia.

Tämä on muuten erittäin mielenkiintoinen ilmiö ajassamme. On toki kansansivistyksellisesti hienoa että matemaattiset aspektit kuten tilavuuden suhteellinen muutos, ja tilavuuden laskenta ylipäätään kiinnostaa, mutta vaikuttaa siltä että nykyinen miehen mittari on senttimetrilukema erektiossa.

Mielestäni kuitenkin ihminen tulisi arvioida ensisijaisesti luonteen ja kykyjen mukaan, ei fyysisten ominaisuuksien. Tottakai seksisuhteet ja ison himo ja muut meriselitykset vaikuttaa ja jaadajaadajaa, blaablaablaa...

Kun kuitenkin on ihan tutkittu fakta että valtaosa pippeleistä on "vain" siinä 13cm maastossa, niin kysynpä vain että miten tää on mahdollista, sillä iso on geneettinen ominaisuus joka periytyy, eli naisille on kautta maailman historian vallan hyvin riittänyt ko. mittakeskiarvo.

Tämä joutavan päiväinen mittailu ja sen aiheuttama itsetuntokriisi varmastikkin on osaltaan vaikuttamassa näihin naisiin kohdistettuihin "hellyttelynimien" käyttöön johtavaan miesten katkeroitumiseen.

Ja myönnän että olen itsekkin mitannut.

M30, insinööri ja 17cm

Vierailija
12/18 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin. Ja ihan itse ne miehet siitä ja sen koosta haastavat ihan jatkuvalla syötöllä, ei naiset.

Pitäsköhän munkin mitata ukkokullan kalu...

Vierailija
13/18 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko miehet, että heistä puhuttaisiin/kirjoitettaisiin yleisesti vaikkapa raiskureiksi, runkkareiksi tai sioiksi, pelleiksi tai ties miksi?

Vierailija
14/18 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä ole kuullut kenenkään puhuvan naisista noin. Täällä palstalla sitä kyllä näkyy mutta itse en voi kivitella kenenkään tuttunin tai kaverini puhuvan moin "luonnossa". Eikä itsellä ole mitään haluja puhua vaimostani tai naisista ylipäätään noin..

Vierailija
15/18 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43-vuotias mies ja minulla tuttavapiirissä paljon parisuhteessa eläviä miehiä, enkä ole kuullut koskaan yhdenkään heistä nimittävän puolisoaan noilla nimillä.

Vierailija
16/18 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, täällä, kuten voitte itse havaita, noita nimityksiä naisista käytetään ihan jatkuvasti.

Minusta olis hyvä aina ajatella, että jos teillä olisi tytär, haluasitteko että ko. nimityksillä tytärtänne kutsuttaisiin. Siinä hyvä mitari teille miehet.

Ja hienoa, jos ei teidän tutut näitä käytä.

Vierailija
17/18 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä haluaisi että minua kutsuttaisiin minään "panona". Haluaistko itse että sinua sanottavas vaikka kyrväksi? Ei se etuliite muuta mitään.

Haluaistiko että tytärtäsi kutsuttaisiin panoksi?

Kyllä vakipano on paljon enemmän kuin pano. Ja suurimmalle osalle miehistä naiset ovat pääasiassa panoja.

Vierailija
18/18 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama näille Vauva-foorumin luusereille, evvk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi