Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masturboiminen suihkussa

Vierailija
12.01.2021 |

Tykkäättekö masturboida suihkussa. Jos tykkäätte, miten sen teette ja kuinka usein?

Olen mies 42v. Minulle yleisimmät masturbointipaikat on viikonloppuaamu sängyssä ja viikolla suihkussa. En joka päivä, mutta varmaan vähintään kerran viikossa se tulee suihkussa tehtyä.

Suihkumasturbointi on ajankäytöllisesti tehokasta, mutta samalla myös se tuntuu hyvältä. Ihan jo se että seisoo suihkussa ja kuinka vesi kutittaa paljasta terskaa, on ihanaa. Kullia voi myös heilutella siinä suihkussa. Tai sitten ottaa suihkun käteen ja suuntaa sen kullille, heiluttelee, pyörittelee, vesisuihku terskan yläpuolelle, välillä alapuolelle. Välillä oikein rauhallista runkkailua toisella kädellä. Ja sitten se tunne orgasmin hetkellä kun se vesisuihku edelleen kutittelee terskaa... Eikä sperman lentelykään ole suihkussa ongelma.

Orgasmista toivuttua terskan huuhtelu. Seuraavaksi normaalit pesukuviot ja vielä kullipesu viimeistellen. Tosin jos kassien tyhjentämisestä on pidempi aika, tässä vaiheessa kulli saattaa innostua uudestaan...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa runkatessa sperma taklautuu karvoitukseen ja sitä on tosi hankala pestä pois.

Vierailija
2/6 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitenkään noteerannut että spermat karvoitukseen liimautuisi. Laatoitukselta saattaa joutua spermahaituvia suihkutella, ainakin jos sen tekee jossain muualla kuin omassa suihkussa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja juuri äsken aamusuihkussa tuli nautiskeltua rauhassa kunnon orkku, kun mies oli jo mennyt töihin. Suhkussa on välillä ihana nautiskella, vesi lämmittää kivasti ja suhkunpaine klitorikselle tuntuu todella hyvältä, vähän kuin osaava kieli. 

Nautiskelijarouva

Vierailija
4/6 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että aikalailla kaikki on joskus runkannu suhkussa. Itsekkin joka kerta tulee hierottua itsensä erektioon, ja vähän veivailtuakin, mutta en koskaan hakkaa tattia loppuun, säästän orgasmini tyttöystävälle.

Vierailija
5/6 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestaan 13-20v tuli harvoin käytyä niin suihkussa ettei olisi runkannu... Edelleen joskus, mutta nykyään oma kyllä sängyssä...

Vierailija
6/6 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on todella vaikea saada jostain syystä seisten. Siksi en suihkussa kykene. Olen nainen.