Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on se raja että mies ja nainen on lyhyt?

Vierailija
12.01.2021 |

Aina täällä puhutaan että mies ei kelpaa naisille kun se on liian lyhyt, missä se raja kulkee? Mikä on naisen pituus kun se ei ole enää lyhyt?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää yleistys on varmaan jossain ISO-standardissa tarkkaan määritelty..

Vierailija
2/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen minimipituus on 190 cm. Minulla on tallessa useita kuvakaappauksia, joissa te naiset tällä palstalla myönnätte tämän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 180cm ei puhuta enää miehestä ja alle 165cm ei puhuta enää ihmisestä.

Vierailija
4/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen, 164cm pitkä. Tunnen joskus itseni jättiläiseksi, kun niin moni nainen on minua lyhyempi. 

Vierailija
5/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielipiteeni on, että alle 170cm mies on lyhyt ja alle 160cm nainen on lyhyt. Parisuhdemarkkinoilla naisen lyhyydellä ei tosin ole väliä, eikä aina miehenkään.

Vierailija
6/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen minimipituus on 190 cm. Minulla on tallessa useita kuvakaappauksia, joissa te naiset tällä palstalla myönnätte tämän!

Isoveljeni on 172cm pitkä, eikä hänellä ole ollut puutetta tyttöystävistä, eikä myöhemmin naisystävistä. Hänen peräänsä katsotaan edelleen, ja on jo yli 40-vuotias, miten selität tämän? 

Ja nyt kun mietin kaikkia tuttuja pariskuntia, niin noin puolet heistä on sellaisia, joissa mies on noin 170-182cm pitkiä. Miten selität tämän? Eivät ole läheskään kaikki mitään kroisoksia, päinvastoin, tavallisia duunareita. 

Oma mieheni on tuon 182cm, ja vertaan siis siihen. Pidempiä en ehkä osaisi arvioida tarkasti. 

Vierailija
7/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset aina puhuu että miehen pitää olla pitkä?

Vierailija
8/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M 165 cm N 150 cm.

Vierailija
9/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mielipiteeni on, että alle 170cm mies on lyhyt ja alle 160cm nainen on lyhyt. Parisuhdemarkkinoilla naisen lyhyydellä ei tosin ole väliä, eikä aina miehenkään.

Komppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan