Uusi vesiliitäntä vuokra-asunnon kylppäriin vuokralaisen kustannuksella, onnistuuko?
Oletteko itse tehneet? Mitä mieltä vuokranantaja oli? Paljonko maksoi?
Kommentit (19)
Meinasitko alkaa itse sinne putkia rakentelemaan vai mitä? Vai tarkoitatko pesukoneen liittimen kiinnittämistä?
Eikö kraana enää riitäkään sinulle?
Ei onnistu, vesiliitännät on taloyhtiön vastuulla eikä vuokralaisella ole oikeutta ryhtyä purkamaan seiniä ja vetämään omia liitäntöjään omasta kaivosta.
Eikös nuö kuulu taloyhtiölle? Kysy isännöinniltä.
ei tartte, onhan siellä kraana.
pitää vaan olla varovainen, ettei sulakkeet räjähdä.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos haluat pk tai pillupuh liitännän.
En itse tietenkään rupea tuota väsäämään, mutta maksan putkirempan itse. Kylppäristä puuttuu kokonaan pesukoneliitäntä
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi reiluinta keskustella ensin vuokraisännän kanssa, joka sitten voisi edistää asiaa jos katsoo sopivaksi....
Vierailija kirjoitti:
Tottakai asunon perusparannus kuuluu taloyhtiölle.
Jos asunnossa ei alunperin ollut poreallasta, niin eikun soitto isännöitsijälle ja taloyhtiö hoitaa!
Vesikalusteet kuuluvat taloyhtiölle, jos asut kerrostalossa. Niitten laittelu kuuluu huoltoyhtiölle, eikä niihin pidä itse mennä muutoksia tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vesikalusteet kuuluvat taloyhtiölle, jos asut kerrostalossa. Niitten laittelu kuuluu huoltoyhtiölle, eikä niihin pidä itse mennä muutoksia tekemään.
Asumme vuokralla rivitalossa. Kuinkahan helposti vuokranantaja rupeaa väsäämään uutta liitäntää omaan laskuunsa? Sato kyseessä. Kraanaan en halua liittää mitään virityksiä turvallisuuden takia.
Sen veden voi ottaa ämpäristäkin.
Sincc
Vastattu jo edelliseen ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
En itse tietenkään rupea tuota väsäämään, mutta maksan putkirempan itse. Kylppäristä puuttuu kokonaan pesukoneliitäntä
Ota vuokraisäntään yhteys. Kuuluisi ehkä hänen se maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta maksaako vuokraisäntä sitä kuitenkaan? Jos ei maksa. Onko nuo kuinka kalliita hommia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta maksaako vuokraisäntä sitä kuitenkaan? Jos ei maksa. Onko nuo kuinka kalliita hommia?
150e tunti +osat tms.
Sincc
Ei kai kraanaan saakaan kytkeä pesukonetta
?