Gynelle puutarha rehottaen
Voiko gynekologin vastaanotolle mennä puutarha rehottaen luonnontilassa?
Kommentit (14)
Voohan sitä vähån askartelusaksilla lyhentää. Virtsaiset hiivatuherohaisut vähenee jo sillä
Eiköhän ne ole nähnyt monenlaista, joten ei kun pörröttäen vain.
Miksei voisi?
Iltapäivälehdissä on sitä paitsi säännöllisin väliajoin gyne saarnaamassa, kuinka sheivaaminen on saatanasta.
Ollahan sitä monenlaista toosaa nähty.
t.Gyne
Eiköhän ne tiedä että siellä toosassa kasvaa karvaa, ei ne sitä säikähdä. Ja alapään karvat on kuulemma ihan terveelliset olla olemassa, vaikka itse en karvattomana ole mitään tulehduksia koskaan saanut. Koputan kuitenkin puuta varmuuden varalle.
Mä ajattelin mennä tamponi ja dildo inessä vastaanotolle.
Mene hyvissä ajoin sinne. Odotellessa käyt nyrhimässä puutarhaasi siistimään kuntoon,lainaat vaikka taloyhtiön/naapurin pensassaksia. Kyl se siitä!
Ei kai kukaan suomalainen kysy tuollaista tosissaan? Gyne löytää taatusti työmaansa rehevämmänkin puskan seasta ja jos ei, niin parempi onkin niin.
Luuletteko tosiaan kaikkien nyhtävän karvojaan? Varsinkin kokeneemmat gynet voivat pitää luennon siitä, kuinka epäterveellistä on karvojen poisto.
Mä menen pillu haisten "puolukoille".
Kyllä semmonen itse höylätty ja karvatupen tulehtunut punoittava römpsä on kamalampi kuin luonnontilainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan suomalainen kysy tuollaista tosissaan? Gyne löytää taatusti työmaansa rehevämmänkin puskan seasta ja jos ei, niin parempi onkin niin.
Luuletteko tosiaan kaikkien nyhtävän karvojaan? Varsinkin kokeneemmat gynet voivat pitää luennon siitä, kuinka epäterveellistä on karvojen poisto.
Juuri näin! Oikea kysymys kuuluukin: kuinka kauan ennen gynekäyntiä puskaa täytyy alkaa kasvattaa takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Oikea kysymys kuuluukin: kuinka kauan ennen gynekäyntiä puskaa täytyy alkaa kasvattaa takaisin?
Noin 2 viikoa ennen, ja muista Biolan on voimaa...yks kakkaa-kaks-kakkaa ja muuta ei tarvitakkaan
Ei todellakaan. Kaikki pois tai tosi siisti pitää olla.
M38