Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikaan saa arki-iltaisin pysähtyä sohvalle ja siitä seuraavaksi sänkyyn..?

Vierailija
11.01.2021 |

Onko klo 19 soveliasta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei suoraan vuoteeseen?

En omista sohvaa.

Vierailija
2/8 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan että neljältä pääsee töistä. Ruuan laitto, syöminen ja vessassa käynti. Kyllä viiden-puolikuuden aikaan pitäs jo ehtiä sohvalle. Paha jos on käytävä kaupassa. Se on vähintään 20 minuuttia lisää pois sohvalta. Kyllä sellaiset 5-6 tuntia iltaisin ehtii lojua sohvalle kun ei turhia hötkyile. Sitten nukkumaan että jaksaa taas raataa suolakaivoksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin aikaisin saa olla kuin vain ehtii. Itse varaan sohva-aikaa vähintään 2h / päivä ja sänkyyn siirryn nukkumaan viimeistään klo 20.30. Tästä en tingi arki-iltoina. 

Vierailija
4/8 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritän pysyä pystyssä puoli kahdeksaan, niin saan koiran käytettyä iltapissalla. Sitten annan itselleni luvan mennä sänkyyn ja nukahtaa.

Vierailija
5/8 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein jossain vaiheessa töitä siten, että olin 22 kotona, sitten ruokaa ja telkkaria pari tuntia ja sitten nukkumaan. Se oli aikaa ennen lapsia.

Vierailija
6/8 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
7/8 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus täällä joku kertoi menevänsä sänkyyn klo 20 - 21 aikaan, ja jengi kivitti hänet.

Mutta siis jokainen saa mennä just siihen aikaan sänkyyn/nukkumaan kuin haluaa/pystyy.

Vierailija
8/8 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siirryn sohvalle yleensä siinä klo 21 aikoihin. Viimeistään 22.30 pitää tehdä viimeiset iltatoimet ja siirtyä nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi