Mihin aikaan saa arki-iltaisin pysähtyä sohvalle ja siitä seuraavaksi sänkyyn..?
Kommentit (8)
Oletetaan että neljältä pääsee töistä. Ruuan laitto, syöminen ja vessassa käynti. Kyllä viiden-puolikuuden aikaan pitäs jo ehtiä sohvalle. Paha jos on käytävä kaupassa. Se on vähintään 20 minuuttia lisää pois sohvalta. Kyllä sellaiset 5-6 tuntia iltaisin ehtii lojua sohvalle kun ei turhia hötkyile. Sitten nukkumaan että jaksaa taas raataa suolakaivoksella.
Ihan niin aikaisin saa olla kuin vain ehtii. Itse varaan sohva-aikaa vähintään 2h / päivä ja sänkyyn siirryn nukkumaan viimeistään klo 20.30. Tästä en tingi arki-iltoina.
Minä yritän pysyä pystyssä puoli kahdeksaan, niin saan koiran käytettyä iltapissalla. Sitten annan itselleni luvan mennä sänkyyn ja nukahtaa.
Tein jossain vaiheessa töitä siten, että olin 22 kotona, sitten ruokaa ja telkkaria pari tuntia ja sitten nukkumaan. Se oli aikaa ennen lapsia.
Joskus täällä joku kertoi menevänsä sänkyyn klo 20 - 21 aikaan, ja jengi kivitti hänet.
Mutta siis jokainen saa mennä just siihen aikaan sänkyyn/nukkumaan kuin haluaa/pystyy.
Mä siirryn sohvalle yleensä siinä klo 21 aikoihin. Viimeistään 22.30 pitää tehdä viimeiset iltatoimet ja siirtyä nukkumaan.
Miksei suoraan vuoteeseen?
En omista sohvaa.