Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JUURI NYT: Bitcoin ja muut kryptovaluutat romahtavat suoraa viivaa alaspäin!

Vierailija
11.01.2021 |

Toivottavasti kukaan ei ottanut mallia näistä lehtien tarinoista, joissa uskoteltiin Bitcoinin olevan kohta 100 000e

https://m.investing.com/crypto/bitcoin/btc-eur?cid=997652

https://m.investing.com/crypto/ethereum/eth-eur?cid=1118063

https://m.investing.com/crypto/stellar/xlm-eur

Hurjaa on meno. Itse realisoin 10 000e koeostokseni siedettävällä 200e tappiolla heti aamusta. Katsotaan, jos ostaisi hieman lisää, kun 3/4 nykyarvosta sulanut.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huolta, Bitcoinin vahvuus on sen mullistava lohkoketjuteknologia ja se nostaa Bitcoinin kohta taas uuteen huippuunsa.

Vierailija
2/45 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

41k oli resistanssi josta ei päästy läpi ja nyt tullaan alas. Daily candlellä ei supportia ennen 26k eli sinne varmaan päädytään. Kannattaa opetella TA tai muuten palaa näpit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huolta, Bitcoinin vahvuus on sen mullistava lohkoketjuteknologia ja se nostaa Bitcoinin kohta taas uuteen huippuunsa.

Huhu kertoo, että Kiina bannaa kohta muut kryptovaluutat, paitsi omansa. Lohkoketju alkaa olla kohta peruskauraa.

Vierailija
4/45 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kenenkään etu että bitcoin on korkealla

Vierailija
5/45 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kenenkään etu että bitcoin on korkealla

Miksi ei?

Ei se minun elämääni haittaa.

Vierailija
6/45 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bitcoinin vika on se, että se ei kelpaa valuutan perustarkoitukseen, eli vaihdon välineeksi. Vai haluaisiko joku elää jatkuvassa epätietoisuudessa siitä, että montako rahayksikköä maito tai jauheliha maksaa huomenna?

Vierailija
7/45 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bitcoinin vika on se, että se ei kelpaa valuutan perustarkoitukseen, eli vaihdon välineeksi. Vai haluaisiko joku elää jatkuvassa epätietoisuudessa siitä, että montako rahayksikköä maito tai jauheliha maksaa huomenna?

Jauhenliha maksaa tulevaisuudessa 0,000019 Bitcoinia

Vierailija
8/45 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jauhenliha maksaa tulevaisuudessa 0,000019 Bitcoinia

Tai sitten yhden. Ei voi tietää

Vierailija
9/45 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

41k oli resistanssi josta ei päästy läpi ja nyt tullaan alas. Daily candlellä ei supportia ennen 26k eli sinne varmaan päädytään. Kannattaa opetella TA tai muuten palaa näpit.

Nuo resistenssit ja tukitasot on aina jälkiviisastelua. Yksi mullistava uutinen niin kynttilät sulaa ja vastukset paukkuu.

Vierailija
10/45 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bitcoineja on rahallinen määrä, jo se tekee Bitcoineista arvokkaita.

Vierailija
11/45 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohkoketju on mieletön energiasyöppö. Ei ole vaikea ennustaa, että bitcoinin käyttöön liitetään lähivuosien aikana ankara ympäristövero. 

Vierailija
12/45 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan nykyään bitcoinilla kaiken esim. ruuvin rautakaupassa ja omenan ruokakaupassa. Helppoa ja kätevää.Pieni riski toki on siinä että Bitcoin systeemi on hakkeroitavissa.

Vierailija
13/45 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi prrrrkle. Ostakaa mun bitcoinit!

Vierailija
14/45 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä maksan nykyään bitcoinilla kaiken esim. ruuvin rautakaupassa ja omenan ruokakaupassa. Helppoa ja kätevää.Pieni riski toki on siinä että Bitcoin systeemi on hakkeroitavissa.

Ai miten maksat siis?

Vierailija
15/45 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi prrrrkle. Ostakaa mun bitcoinit!

Markkinahintaan. Paljon sulla on myynnissä?

Vierailija
16/45 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa ei ole. Aika moni on yrittänyt reilun 10 vuoden aikana.

Vierailija
17/45 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pyramidit kaatuvat ajallaan. Teslan arvo tulee myös romahtamaan tämän vuoden aikana. 

Vierailija
18/45 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oletko oikeassa, kun olen huonosti perehtynyt aiheeseen. Sen tiedän kuitenkin varmaksi, että bitcoineja on varastettu monilta. 

Vierailija
19/45 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää. Se on minun vika. Aina kun ostan jotain niin sen firman osake romahtaa. Syksyinen Teslan sukellus oli minun vikani. Heti kun myin pois alkoi kurssi korjaantua. Näin on käynyt monelle muullekin. Nyt ostin ihan mielenkiinnosta pikkurahalla kryptoja. Sorry... Ai niin ja kun aloitin sijoittamisen viime vuonna niin heti iski korona kurssit pohjiin. Se olen minä. En myy noita kryptoja nyt pois. Pidän ne. Kohta niitä ei enää lainkaan ole.

Vierailija
20/45 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://news.bitcoin.com/hacker-from-the-2016-bitfinex-breach-transfers…

Kiinalla on itse asiassa jo tällä hetkellä niin tehokkaita tietokoneita että niillä pysytään murtamaan systeemi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan