Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuan nyt miks mun on vaikee asuu pienellä paikkakunnalla

Vierailija
11.01.2021 |

Alkuaikoina ala asteella jouduin kiusatuksi ja vähitellen syrjityksi. Olin pullea ja hieman kömpelö liikkumaan. En tajunnut miten nolosti pukeuduin ja olin sellainen joojoo nössö.

Ylä asteella kiusaaminen loppui hetkeksi kun menin alalle. Siellä oli ihan normaaleita oppilaita eikä ollut kavereista pulaa. Silloin olin hoikka varmaan 57kg kevyimmilläni. Jopa vapaa aikana mulla oli seuraa luokkalaisista.

Ammattikoulu meni metsään , olin taas lihonut ja olin nössö joojoo kyllä opettaja. Pukeuduin kuin joku outolintu tai variksen pelätti.
Kukaan ei silloin kertonut että mulla oli liian pienet vaatteet koska olin silloin ihan idiootti . En älynnyt mistään mitään.

Ja tämä syy miksi häpeän asua nykyisellä paikkakunnalla johtuu omista virheistä. Olen käyttäytynyt nolosti ja sen seurauksena sain ikävää huomiota. Sairastuin mielenterveysongelmaan kun aloin kuvittelemaan että ne kiusaajat tulee kohta ja heittää johonkin sonta kasaan.

Kaikki ongelmat on lähteneet itsestäni. Olen hyvin ärsyttävä persoona eikä kukaan halua olla mun seurassa, olen ylipainoisena ruma kuin rotta ja ei sellaisen seura Erkkikään kiinnosta. Mutta joo Olen päättänyt lähteä isompaan kaupunkiin niin en ole niin silmään pistävän erikoinen. Ehkä tästä ei kukaan tajua mitään mutta halusin huvikseni kirjoittaa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä oon vieläki vähän hullu. Mutta mikäs sille mahtaa

Vierailija
2/4 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat on saaneet sut uskomaan noin. Vaikka oisit nolo, sen pitäis olla ihan ok. Oon ajatellut aikoinaan kuten sä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on nuorena vähän ulalla, mutta se menee ohi.

Osta uusia, sopivia vaatteita. Yksivärisiä perusvaatteita niin menee monta vuotta. Tukevat rintaliivit ja seiso ryhdikkäästi. Ja käytännölliset kengät kans.

Virheitä on kahdenlaisia: niitä missä vahingoittaa muita ja niitä missä munaa vaan itsensä. Jos et ole vahingoittanut ketään, voit olla ihan rauhassa.

Myös kannattaa syödä terveellisesti, oli paino mikä tahansa.

Opettele laittamaan tavallista ruokaa. Keitettyjä perunoita voi syödä vaikka kermaviilikastikkeen kanssa. Siis ei tarvi lämmittää vaan se kipollinen käy kastikkeeksi. Hernekeittoa voi laittaa tölkistä kattilaan ja puoli tölkillistä vettä lisäksi. Sekoita ja kuumenna.

Aikuistuminen on monen asian opettelua.

Pikkuhiljaa opit oman tapasi elää.

Vierailija
4/4 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä paikkakunnalla on pienet piirit, ei löydä kaltaistaan seuraa, eikä voi kiudsamistilanteessa vaihtaa kaveripiiriä.

Itsekin olin kiusattu koko ala-asteen.

Yläasteella olin yksinäinen, mutta sain olla rauhassa.

Heh, talvilookini:

serkun vanha baseball- rotsi, tupsullinen raitapipo, loköttävät Säästökuoppa-farkut ja LAPIKKAAT!

Kumma kyllä, vaatteista kukaan ei edes vinoillut.

Amiksessa erikoistumisjaksolla jouduin kiusatuksi ja se oli käydä muun teiniangstin kanssa kohtalokkaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän