Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instasukupolven nuoret naiset eivät pidä 20+ ikäeroa enään minään

Vierailija
10.01.2021 |

Vanhemmat naiset taas kokevat jo 3 vuotta ”inäeroksi”. Onhan se vähän huvittavaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instababet seukkaavat oikeiden miesten kanssa, ei poikien

Vierailija
2/16 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on epätoivoinen setämies, joka täällä harjoittelee mielipidevaikuttamista :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Vierailija
4/16 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäävät kaikkea maskuliinista ja haluavat miehen jolla alhaiset testot.

Vierailija
5/16 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs 30 vuotta?

Vierailija
6/16 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on epätoivoinen setämies, joka täällä harjoittelee mielipidevaikuttamista :DD

Näinpä. Kohta se kaivaa tiskiin kuuluisat ”mediatietonsa”.

Vierailija
7/16 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta instababelle on itsestäänselvää, että samaan aikaan voi ja saa pitää hauskaa omanikäisten kanssa, kun se papparainen maksaa kulut.

Vierailija
8/16 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut nuoret naiset ottavat tarkoituksella ohituskaistan. Valmiiksi velaton mies, omakotitalo, rahaa matkustamiseen ja merkkivaatekauppaan. Olematta silti mikään sugargirl.

Saavat elämänkokemuksen edut, ja pienellä raakkauksella ei-dokaavan ja uskollisen miehen.

Vierailija
9/16 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä instabeibeilla on ollut enemmän seksikumppaneita kun sillä +20 v vanhemmalla höppänällä.

Vierailija
10/16 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ollut niin, että nykypäivän kolmekymppisellä on entisaikojen seitsemänkymppisen testot. Keskimäärin. Siemennestekin on ihan litkua länsimaissa. 

Huonot elintavat ja liikkumattomuus vaikuttavat niin paljon. Liike stimuloi testosteronin eritystä, toki minimaalisesti mutta kuitenkin. Samoin maltillinen rasvaprosentti ja kohtuullinen lihasmassa ovat tärkeitä tekijöitä mieskunnon kannalta. 

Vierailija
11/16 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä instabeibeilla on ollut enemmän seksikumppaneita kun sillä +20 v vanhemmalla höppänällä.

Miksi höppänä..kääriliinoissa ei ole taskuja. Järkeväähän tuo on viettää loppuelämä kauniin naisen kanssa, jolla on myös omia etuja ajettavana...

mies52v

Vierailija
12/16 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ollut niin, että nykypäivän kolmekymppisellä on entisaikojen seitsemänkymppisen testot. Keskimäärin. Siemennestekin on ihan litkua länsimaissa. 

Huonot elintavat ja liikkumattomuus vaikuttavat niin paljon. Liike stimuloi testosteronin eritystä, toki minimaalisesti mutta kuitenkin. Samoin maltillinen rasvaprosentti ja kohtuullinen lihasmassa ovat tärkeitä tekijöitä mieskunnon kannalta. 

Ja näitäkään tapoja ei setämiehiltä löydy. Kottikärryllä voi kuljettaa etureppua.

Vierailija
13/16 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 30v ole enää sugarbeibe. 

Oletan siis, että ketjun innoittaja toimi tuo päivän kuumin puheenaihe; kalasataman Versailles. 

Olen 30 ja mies, eikä minulle olisi mitään outoa 50v nainen. Ei edes minkään äiti-fetissin (hyi) vuoksi, vaan koska olen jo normaali aikuinen siinä missä minua 20 vuotta vanhemmatkin. Useita vuosia ollut jo töissä ja maksanut laskuni itse. En keksi miten eroan vanhemmista aikuisista. Eiköhän 30 ole sellainen rajapyykki, että ei se siitä enää kummeksi muutu. 

Danny ja Helmi on toki hardcore :D

Vierailija
14/16 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan siis, että ketjun innoittaja toimi tuo päivän kuumin puheenaihe; kalasataman Versailles. 

Olen 30 ja mies, eikä minulle olisi mitään outoa 50v nainen. Ei edes minkään äiti-fetissin (hyi) vuoksi, vaan koska olen jo normaali aikuinen siinä missä minua 20 vuotta vanhemmatkin. Useita vuosia ollut jo töissä ja maksanut laskuni itse. En keksi miten eroan vanhemmista aikuisista. Eiköhän 30 ole sellainen rajapyykki, että ei se siitä enää kummeksi muutu. 

Nelikymppisenä en enää halunnut yhtään vanhempaa naista, 35+ naisen alamäki usein alkaa

Vierailija
15/16 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minusta tuntuu että ennenvanhaan oli ihan normaalia naittaa nuoria naisia vanhoille ukoille. Eikä sitäkään ihmetelty niin paljon jos alle 16v. seurusteli jonkun parikymppisen tai kolmekymppisen kanssa.

Vierailija
16/16 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä en enää halunnut yhtään vanhempaa naista, 35+ naisen alamäki usein alkaa

Samat setit näin naisena. Voin joustaa pari-kolme vuotta jos kyseessä on poikkeusyksilö. P.S. kuvitteletko että miehillä alkaa ylämäki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän