Mieheni mielestä minun pitäisi alkaa siivoojaksi
Kun en tuon älyn puutteen vuoksi pääse ns siisteihin sisätöihin. Ainoa vaan, etten tajua, miten näin sairaana jaksaisin tehdä niin raskasta työtä. T. Ammattivalittaja
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Up. Mitä teen? Ap
et mitään kuten yleensäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Up. Mitä teen? Ap
et mitään kuten yleensäkin
On mun varmaan sitä kokeiltava. Ap
Miksi väheksyt siivous ammattia? Ihan hyvä työ muiden joukossa.
Siivooja on kunniallinen ammatti ja korona-aikana vähemmän riskialtis kuin olla kaupan kassalla töissä.
Siivoojana pysyy varmasti hoikkana. Jos onnistuu lihomaan siivoustöissä niin ei ole tehnyt kunnolla töitään.
Vierailija kirjoitti:
Siivooja on kunniallinen ammatti ja korona-aikana vähemmän riskialtis kuin olla kaupan kassalla töissä.
Ja eikös siivoamiseenkin tarvita nykyään joku tutkinto tai vastaava, ettei sinne niin vaan edes mennä.
Kokeile, sillä se selviää jaksatko vai et. Toimistosiivous taitaa olla kevyintä, toiset taas väittävät, että esim. kohteet missä konetetaan suurin osa alueista on kevyttä toimistoihin verrattuna.
Ei sua kukaan palkkaa. 10 sairautta, pyörrytystä, rytmihäiriöitä ja painoa 115 kiloa.
Ei se sun mieskään ole mikään älynjättiläinen. Ei sun kuntosi riitä fyysisiin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Siivoojana pysyy varmasti hoikkana. Jos onnistuu lihomaan siivoustöissä niin ei ole tehnyt kunnolla töitään.
Suurin osa siivoojista on ylipainoisia. Itselläkin oli 40kg ylipainoa ja työkaveri oli onnistunut lihomaan 90kg siivousuransa aikana ja yksi parhaimmista työntekijöistä oli. Kun osaa oikeasti siivota ja on ergonomia kunnossa niin se ei juuri kuluta.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko alkaa taksikuskiksi
En mä taida saada menierin taudin takia ajolupaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei se sun mieskään ole mikään älynjättiläinen. Ei sun kuntosi riitä fyysisiin töihin.
Mieheni mielestä riittää. Ap
Ei siivous ole mikään kaatoluokka, enää. Onneksi. Tai onhan niitä riistofirmoja jotka eivät papereita kysele, mutta niissä tosiaan "pysyt hoikkana". Kahden työt ja puolikkaan palkka.
Kaikki hommat maailmassa on niin vaikeita ettei niihin niin vaan ruveta.
Mikä sua kiinnostaa ja mitä osaat?
Arvostan hyvää siivoojaa, ammattilaista. Eikös se ole hyvä työ siinämielessä että näkee työnsä jäljen ja töitä ei tarvitse viedä kotiin eikä miettiä niitä pitkin iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua kiinnostaa ja mitä osaat?
En minä ole oikein hyvä missään. Osaan laittaa ruokaa ja hoitaa kotia. Sairauksia minulla on paljon. Ap
Up. Mitä teen? Ap