Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokavalioni muodostuu sen mukaan mitä milloinkin on -30% tai -60% punalaputettuna

Vierailija
10.01.2021 |

Ei ole helppoa tämä elämä....Olisi joskus mukava syödä sitä mitä haluaa!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhäkö jotkut käy ostoksilla myymälöissä vai miten tuo onnistuu.

Vierailija
2/11 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähentää samalla ruokahävikkiä ja on ekologista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Vierailija
4/11 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hymyilen lämpimästi kaikille teille, jotka ostatte laputettuja tuotteita.

Terv. Kassa kaupalta.

Vierailija
5/11 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten Ap haluaisit syödä? - Itse en voi jättää ruokailujan vain "punalaputettujen" tuotteiden varaan. -Niitä kun ei aina ole tarjolla...  

Vierailija
6/11 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppias kiittää. Tuleepahan syötyä monipuolisesti.

Vierailija
7/11 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on asennekysymys. Minulla on varaa ostaa normaalihintaista ruokaa, mutta silti rakennan perheen ruoat sen ympärille, mitä on sillä hetkellä punalaputettuna kun kaupassa käyn. Onhan hävikkiruuan osto ekoteko, ja lompakkokin kiittää. Koskaan en ole joutunut syömään huonolaatuisia, punalaputettuja elintarvikkeita!

Vierailija
8/11 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Tai no, oikeastaan ruokavalio rakentuu myös sen varaan, mitä Resq kassissa sattuu olemaan.

Mua tämä ei haittaa, oma valinta.

Vierailija
9/11 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärmmäisyyksiin vietynä ei tietenkään mukavaa, esimerkiksi itse en ota vaikkapa silliä tai maksamakkaraa ilmaiseksikaan, kun en niistä välitä. Ja onhan osa elintarvikkeista normaalistikin jo edullisempia kuin joku satunnainen punalaputettu eines. Mutta muuten on järkevää katsoa, saako jotain raaka-ainetta edullisesti ja rakentaa ruoka sen ympärille. Ehkä olen vain tottunut toimimaan näin enkä näe siinä mitään kummallista.

Vierailija
10/11 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten Ap haluaisit syödä? - Itse en voi jättää ruokailujan vain "punalaputettujen" tuotteiden varaan. -Niitä kun ei aina ole tarjolla...  

Menet vain joka ilta kauppaan ja pakostakin joskus osuu kohdalle ilta, jolloin punalaputettuja tuotteita on runsaasti. Silloin ostat ison määrän niitä kerralla ja panet ne kotona pakastimeen.

Vierailija
11/11 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on vaan kiva. Tulee ostettua sellaisiakin tuotteita, mitä ei normaalisti ostaisi. Monesti ne on hyviä, ja saatan myöhemmin ostaa täydelläkin hinnalla.