Mistä voisi lapseton 34v mies löytää hyvän lapsettoman naisen
Tuntuu että joka puolella on vain ylitarjontaa yksinhuoltajista.
Itse en uusioperhettä ka ex-miestä pyörimään halua, vaan toiveena on perustaa ydinperhe tulevan naiseni kanssa.
Kommentit (32)
Minä löysin yhden kirjastosta, mutten ajatellut häntä tarjota ap:lle, enkä voi luvata, että kirjastosta heitä paremmin/enemmän löytäisi.
Onnea etsintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliopistolta. Täynnä ikisinkkunaisia kun vain huomaat muutkin kuin ne kaikista suosituimmat.
Ei näihin ole mitään mahdollisuutta edes tavallisella akateemisella miehellä. Tästä oli muistaakseni ihan tv-ohjelma joskus.
ei ap
On sitten kun alkaa kello hälyttää. Ei toki olekaan vielä parikymppisenä, mutta ap:han on 34.
Hyviä lapsettomia sinkkunaisia ei ole enää tuossa ikäluokassa. Kaikki hyvät ovat jo naimisissa ja on lapsia tai sitten ovat eronneita yksinhuoltajia.
Vierailija kirjoitti:
Minut löytää ainakin tällä hetkellä happypancake.fi-sivustolta.
T: 32-vuotias lapseton mutta omasta perheestä haaveileva, korkeakoulutettu, työssäkäyvä, vakavarainen, raitis, savuton, normaalipainoinen nainen.
Oliko tämä kuitenkin saitin mainos?
Paitsi että eihän ne velanaiset olleetkaan miehen kohderyhmää. Sori vastaus väärään kysymykseen.
Sieltä mistä vanhojapiikoja löytää. Landelta
Vierailija kirjoitti:
Sieltä mistä vanhojapiikoja löytää. Landelta
Ei ole landella vapaita naisia. Ne on kaikki lähteneet kaupunkeihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut löytää ainakin tällä hetkellä happypancake.fi-sivustolta.
T: 32-vuotias lapseton mutta omasta perheestä haaveileva, korkeakoulutettu, työssäkäyvä, vakavarainen, raitis, savuton, normaalipainoinen nainen.
Hei, toi ap on elämäntapatyötön, ootko ihan varma, että haluat tommosen?
Elämäntapatyötön ei kyllä oikein innosta. Sinällään minusta olisi vain positiivista, jos mies haluaisi jäädä kotiin hoitamaan lapsia, mutta niin kauan kun sellaisia ei ole, en näe mitään syytä vain makoilla kotona. Tilapäinen työttömyys tai opiskelu on tietenkin ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuollainen sen takia että rima on korkealla. Millainen elämä naisella tulee olemaan kanssasi?
Kiinnostava? Tylsä? Kiva? Turvallinen? Tasainen? Vakaa? Intohimoinen? Arveluttava? Tunneköyhä? Rakkaudellinen?
Millaisia huonoja puolia sinulla on?
Mitä sinulle tarkoittaa hyvä nainen? Eihän ole h’’ra/neitsyt kompleksia?
Miksi etsit vasta nyt?
Mitä puutteita naisella saa olla?
Ehkä sinunkin kannattaisi vain keskittyä miettimään mitä sinä voit tarjota miehelle, niin saattaisit onnistua löytämään parisuhteen joskus.
taasko aloittajalla on nainen hukassa?
Joka viikko..
Olen tuollainen sen takia että rima on korkealla. Millainen elämä naisella tulee olemaan kanssasi?
Kiinnostava? Tylsä? Kiva? Turvallinen? Tasainen? Vakaa? Intohimoinen? Arveluttava? Tunneköyhä? Rakkaudellinen?
Millaisia huonoja puolia sinulla on?
Mitä sinulle tarkoittaa hyvä nainen? Eihän ole h’’ra/neitsyt kompleksia?
Miksi etsit vasta nyt?
Mitä puutteita naisella saa olla?