Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette saaneet vauvan sukupuolta selville ultrassa, kumpi tuli?

Vierailija
08.01.2021 |

Meillä oli rakenneultra eilen, eikä sukupuolta saatu selville. Esikoisesta saatiin helposti ja kaikki mitat ym. Mutta tämä toinen oli sellaisessa kiemurassa ja kääntyili koko ajan, että mittojenkin saaminen oli haastavaa ja meni pitkän aikaa, että kätilö lopulta sai tarkistettua sydämen ja kaikki muut tarvittavat.

Mutta sukupuolta ei suostunut näyttämään, eikä saatu kunnon kuvia, kun karkasi niistäkin. Taisipa kerran näyttää nyrkkiäkin, kun meinattiin saada kuvaan =) Kätilö antoi hyvin varovaisen veikkauksen, että saattoi näyttää enemmän tytöltä.

Raskauden aikana olen itse epäillyt vauvan olevan välillä tyttö ja välillä poika, mutta jotenkin tuntuu enemmän että olisi tyttö, kun on ollut sen verran erilaiset oireet. Neuvolassa syke on ollut 150 paikkeilla, mutta onhan tällaiset ollut poikiakin, ettei se mitään kerro. Uusia ultria ei enää todennäköisesti tule, mikä on tietysti hyvä asia, ettei tarvitse seurata sen tarkemmin. Yksityiselle en ole valmis maksamaan montaa sataa tällaisesta asiasta, kyselen vain kokemuksia.

Tämä oli toisaalta aika huvittavakin sattumus. Ennen raskautta nimittäin mietin, että jos toisesta sitten jättäisi sukupuolen yllätykseksi, mutta muutin mieltäni. Muutin mieleni tosin useamman kerran alkuraskaudessa ja mietin vielä pari viikkoa sitten, että pitäisikö jättää yllätykseksi vai ei. Päätös tehtiinkin sitten minun puolestani.

Te joille on käynyt näin ja salaisuus säilyi synnytyssaliin asti, kumpi sieltä lopulta tuli?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/18 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista tutuista 100% kaikki ne joille jää epäselväksi tai sitten eivät kerro niin on tullut tyttö.

Vierailija
4/18 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat oli epäselviä ja molemmista tuli tyttö.

Vierailija
5/18 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omista tutuista 100% kaikki ne joille jää epäselväksi tai sitten eivät kerro niin on tullut tyttö.

Joo tää on kyllä hauskaa. Oen todennut saman että kaverit jotka eivät kerro muille sukupuolta niin heillä on aina ollut tyttö tulossa :D

Meillä on 3 poikaa ja 1 tyttö. Pojista oli täysin varma että olivat poikia, tytöstä sanottuun että EHKÄ tyttö. Oli siis itaellä aika 50/50 olo että kumpi tulee kun tyttö tuli.

Vierailija
6/18 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensikoisesta ei haluttu tietää sukupuolta, poika tuli.

Keskimmäisestä oltaisiin haluttu tietää, mutta ultraaja ei oikein saanut selvää asiasta, ja tyttö tuli. 

Kolmannesta haluttiin taas tietää, ja selvästi tyttö. 

Omat olot ja "aavistukset" vauvojen sukupuolista on joka kerta pitäneet paikkaansa, mutta koskaan ei ollut mitään selvää tyttömahaa tai poikamahaa, tai jompaan kumpaan kansanuskomusten mukaan viittaavia mieltymyksiä yms. 

Vierailija
7/18 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilö sanoikin, että pojat kyllä yleensä ihan auliisti esittelevät jalkoväliään, kuten meilläkin oli esikoisen kanssa. Nyt kuitenkin jalat olivat jatkuvasti tiukasti ristissä ja napanuorakin vielä kulki jalkovälistä. Kerran ihan hippusen kuulemma raotti jalkojaan jossain vaiheessa tutkimusta ja sen perusteella mitä ehti nähdä, kätilö hyvin varovasti veikkasi tyttöä. Hänen mukaansa tytöt eivät useinkaan suostu näyttämään sukupuoltaan, ainakin hänen kohdallaan niin oli käynyt usein.

Eihän sillä niin väliä ole että kumpi sieltä tulee, mutta olisin halunnut ostaa vauvakirjan jo ennen synnytystä. Ja olen vanhanaikainen, mutta pojalle ostin vaaleansinisen ja jos on tyttö, haluan vaaleanpunaisen. Ja mietin että jos on tyttö, niin haluan ehkä ostaa pienen rusettipannan, jos tulee nätti vastaan.

Ap 

Vierailija
8/18 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja esikoista odottaessa olin ihan varma, että odotan poikaa. Nyt on ollut vähän vaihteleva olo, mutta jotenkin silti alusta asti epäilin tyttöä.

Ap

Vierailija
9/18 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tuli. Olin itse vielä synnyttämään mennessä melko varma pojasta. Seuraava oli sitten selkeä poika.

Veljen vaimolle sanottiin toisesta lapsesta että tyttö tulossa, tulikin poika. Kolmas oli "melko varmasti poika", oli sitten tyttö. Ja koska esikoisen halusivat pitää yllätyksenä, ei lopulta yksikään kolmesta ollut tiedossa ennen syntymää.

Vierailija
10/18 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi ostaa valkoista vauvakirjaa? Köy molemmille, ja funfact ennen punainen ja vaaleanpunainen on ollut miesten väri. Kuvannut rohkeutta/urheutta.

Vierailija
11/18 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö voi ostaa valkoista vauvakirjaa? Köy molemmille, ja funfact ennen punainen ja vaaleanpunainen on ollut miesten väri. Kuvannut rohkeutta/urheutta.

Voisin ostaa, mutta en halua. En pidä niistä ja onko se nyt oikeasti teiltä muilta pois, jos minä haluan ostaa vanhanaikaiseen tyyliin tietyn väriset kirjat lapsilleni? Muuten en "sukupuolita" lapsiani väkisin, pojallekin olen ostanut nukkeja kun niistä tykkää, mutta ihan yhtälailla on saanut rekkoja ym. kun niilläkin tykkää leikkiä. Lapseni saavat tykätä siitä mistä tykkäävät ja leikkiä millä haluavat, pukeutua mihin väriin haluavat, sukupuoleen katsomatta.

Ap

Vierailija
12/18 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tuli meillekin.

Vierailija
13/18 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tuli..käynnistyspäivänä tehtiin ultra vielä ja siinä kysyin näkyykö sukupuoli niin sanoi tytöksi eli sain tietää sen sinä päivänä kun tyttö syntyi😅

Vierailija
14/18 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika

Vierailija
15/18 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija