Olen shampookaheli. Luulen, että uudesta shampoosta alkaa uuso elämä. Kerta toisensa jälkeen...
Ja mitä tästä seuraa. Aloitettuja ja puoliväliin elettyjä "elämiä" kylpyhuoneen hyllyt notkollaan.
Kommentit (35)
Vähän aikaa piti miettiä, että mistä on kyse, kun luin että shampooka-heli.
Mutta on tämäkin koettu. Milloin minkäkin shampoon piti ylivoimallaan tuottaa ties mitä tulosta. Samaan sarjaan kuuluvat ihovoiteet. Viimeksimainituissa on kuitenkin enemmän eroja tehojen kannalta.
Olen päätellyt, että puhdistava/pesevä tuote ei niin kauaa iholla/hiuksissa vaikuta, että niistä kannattaisi kovin paljon maksaa. Hoitoaineenakin etikka-vesiseos tuntuu mun hiuksiini paremmalta kuin mikään muu.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Hei, Kerastasen ystävä. Kumpi on susta paremman tuoksuinen, sen vaalean persikan värinen pullo vai valkea, missa hopeakorkki ?
Vaikea... valkoisessa aika voimakas tuoksu mutta sinänsä pidän kummastakin.
Kyllä sampoota kannattaakin vaihdella, hiukset saattaa oikeesti "tottua" niihin siten, että toivottu vaikutus häviää. Itselläni on myös tuoksusuosikkeja, joihin välillä kuitenkin kyllästyy ja sitten on kivaa kun on valinnanvaraa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta on tämäkin koettu. Milloin minkäkin shampoon piti ylivoimallaan tuottaa ties mitä tulosta. Samaan sarjaan kuuluvat ihovoiteet. Viimeksimainituissa on kuitenkin enemmän eroja tehojen kannalta.
Olen päätellyt, että puhdistava/pesevä tuote ei niin kauaa iholla/hiuksissa vaikuta, että niistä kannattaisi kovin paljon maksaa. Hoitoaineenakin etikka-vesiseos tuntuu mun hiuksiini paremmalta kuin mikään muu.
Niin niin, Heli Shampooka. Eikö ole tuttu?
Ajattelin hemmotella itseäni ja ostaa tänään jonkun ihanan uuden sampoon ja hoitoaineen. Joo entisiäkin on mutta piristää mieltä
En ymmärrä tuollaista. OIen minimalisti, inhoan purkkiarmeijaa hyllyillä ja pesen siksi hiukseni Fairylla. Siin on ihan sama pesevä ainesosa kuin noissa shampoissakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sampoota kannattaakin vaihdella, hiukset saattaa oikeesti "tottua" niihin siten, että toivottu vaikutus häviää. Itselläni on myös tuoksusuosikkeja, joihin välillä kuitenkin kyllästyy ja sitten on kivaa kun on valinnanvaraa.
Toi on väärää tietoa. Ei ne hiukset totu mihinkään, koska ne ovat kuollutta ainetta. Sen sijaan kaikki silikonimömmöt joita shampoisiin tungetaan "hoitamaan" hiuksia voivat ärsyttää päänahkaa.
Aloitin tänään uuden elämän palashampoon kanssa 😀 päänahka alkoi taas kutista normishampoista, ehkä se on tää lämmityskausi mikä ärsyttää päänahkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin niin, Heli Shampooka. Eikö ole tuttu?
Minä taas olen joskus ihmetellyt, että millainen vaiva on somer-aivo. Ja tarkoittaako miero-maha oikein kovaa näläntunnetta.
Ajattelin ostaa syväpuhdistavan sampoon.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla hiukset voi tottua sampoon vaikutukseen? Millaisia nämä vaikutukset ovat?
Mulla ei elämä muuttunut, kun vaihdoin sampoon oliiviöljysaippuaan, mutta hiukset muuttuivat kivemmiksi. Sampoo tekee mun hiuksista sellaiset liiskat, näyttävät melkein rasvaisilta. Oliiviöljysaippua jättää hiukset kuohkeiksi. Kuulemma saippua voi kertyä hiuksiin, mutta etikkahuuhtelu ehkäisee tätä. Mä kun teen muutenkin sitä etikkahuuhtelua silloin tällöin (esim. jos päänahka tuntuu liian kuivalta ja kutiaa, tai sitten vain ihan hoitoaineena), niin ei ole päässyt kertymään.
Vierailija kirjoitti:
Ihana toi Pantene, elämän muuttaja.
Muistan, vuosi taisi olla -03 tai -04, taisin olla nelosluokalla ja käytiin illalla kaupassa iskäni kanssa. Halusin vietävästi kanssa Pantenen shampoota, muistan vielä sen Pantenen mainoksen, missä se ruskea, kiharahiuksinen nainen heilutti tukkaansa ja Texasin Summer son kuului taustalla.
Muistan kun seuraavana päivänä oli koulua, koulu alkoi 8:30 ja minä alakoululainen olin jo herännyt ennen kuutta suihkuun ja kylmänä kalisin kellarin suihkussa laittamassa Pantenea hiuksiin. Ajattelin kai, että tätä kun laittaa nii elämä muuttuu, pojat ei kiusaa vaan tykkää ja saan kavereita. Niin ei tainnut kyllä käydä.
Ihana. 🥰
Hei, Kerastasen ystävä. Kumpi on susta paremman tuoksuinen, sen vaalean persikan värinen pullo vai valkea, missa hopeakorkki ?