Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevään yhteishaku 2021!

ajiliareiV
07.01.2021 |

Onku muita opiskelupaikkaa havittelevia? Itse haen molemmissa hauissa kahteen eri yliopistoalaan. Miten teillä sujuu ennakkotehtävät/kokeisiin luku/muuten vain valmistautuminen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ei-ensikertalainen, keskinkertaisilla yo-papereilla varustettu hakija. Olen siis suorittanut AMK-tutkinnon ja nyt haen yliopistoon farmaseutiksi.

Yo-todistuksestani ei ole mitään hyötyä, joten panostan täysillä valintakokeeseen. Aihealueena on lukion kemian kurssit 1-5, ja niitä olen lukenut ja harjoitellut Mafynetin avulla.

Ihan hyvillä fiiliksillä menee tällä hetkellä. Ainoa mikä harmittaa on tuo ensikertalaisuuskiintiön suuruus (70%).

Vierailija
2/10 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ehkä hakea, mutta ei kannata kun en kuitenkaan pääsisi. Olen siis työtön tradenomi, joten en ole ensikertalainen, lukio/yo-todistus muinaisilta ajoilta huono ja ikääkin jo 37. Ehkä sitten odotan sitä kun TE-toimisto pakottaa hakemaan lähihoitajan koulutukseen. Haluan siis jonkun toisenkin tutkinnon, jolla jopa työllistyy. Nykyistä koulutustani vastaavaa palkkatyötä en ole päivääkään tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

YO-todistuksella aikomus hakea yliopistoon, en vain oikein tiedä, että mitä alaa...

Vierailija
4/10 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en hae, mutta poika hakemassa.

Havittelee todistusvalinnassa paikkaa oikkikseen tai valtiotieteelliseen. Saa nähdä riittääkö todistus!

Vierailija
5/10 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en hae, mutta poika hakemassa.

Havittelee todistusvalinnassa paikkaa oikkikseen tai valtiotieteelliseen. Saa nähdä riittääkö todistus!

Millaiset paperit kirjoitti?

Vierailija
6/10 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/10 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ehkä hakea, mutta ei kannata kun en kuitenkaan pääsisi. Olen siis työtön tradenomi, joten en ole ensikertalainen, lukio/yo-todistus muinaisilta ajoilta huono ja ikääkin jo 37. Ehkä sitten odotan sitä kun TE-toimisto pakottaa hakemaan lähihoitajan koulutukseen. Haluan siis jonkun toisenkin tutkinnon, jolla jopa työllistyy. Nykyistä koulutustani vastaavaa palkkatyötä en ole päivääkään tehnyt.

Voit hakea maisterihaussa KTM:ksi.

Ja kyllähän nyt tuolla koulutuksella kaupan kassalle tai asiakaspalveluun työllistyy. Palkka samaa tasoa kuin lähärillä.

Vierailija
8/10 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleiseen ja aikuiskasvatustieteeseen haen!

Vierailija
9/10 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisilla papereilla todistusvalinnalla mihinkin?

Vierailija
10/10 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän