Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vastamelukuulokkeet otetaan käyttöön?

Vierailija
07.01.2021 |

Ostin vastamelukuulokkeet mutta hermo menee käyttöohjeiden kanssa. Siis voisiko joku kertoa miten ne otetaan käyttöön? Pitää ladata, etsiä bluetooth (koneelta vai puhelimestako) vai mitä? Voiko niillä kuunnella ihan vaan radiota vai pitääkö luoda joku soittolista?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pitää yhdistää siihen laitteeseen, jolla kuuntelet musiikkia. Esim. tietokoneella etsit sieltä koneen bluetooth - asetuksista ne kuulokkeet ja sallit yhdistämisen. Katsot ensin että kuulokkeet on päällä ja löydettävissä.

Vierailija
2/14 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuunnella ilman soittolistoja. Riittää, että yhdistät kuulokkeet laitteeseen (puhelimessa ja tietokoneella juurikin sen bluetoothin kautta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos oon ladannut koneelle jonkin mobiiliradion  niin miten saan sen kuuluviin vastamelukuulokkeissa?

Vierailija
4/14 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos oon ladannut koneelle jonkin mobiiliradion  niin miten saan sen kuuluviin vastamelukuulokkeissa?

Saa

Vierailija
5/14 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoituu parittamalla laitteet eli kuulokkeet ja laite esim. puhelin. Sen jälkeen alkaa kuulumaan.

Ps. Älä jätä paritettuja laitteita yöksi lähekkäin tai aamulla on pöytä täynnä pienen pieniä uusia parituksen tuloksia eli nappikuulokkeita.

Vierailija
6/14 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdistät kuulokkeet koneeseen esim bluetoothilla ja avaat sen mobiiliradion koneesta.

Vierailija
7/14 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoituu parittamalla laitteet eli kuulokkeet ja laite esim. puhelin. Sen jälkeen alkaa kuulumaan.

Ps. Älä jätä paritettuja laitteita yöksi lähekkäin tai aamulla on pöytä täynnä pienen pieniä uusia parituksen tuloksia eli nappikuulokkeita.

🤣 ai näin ne nappikuulokkeet syntyvät (päivän paras)

Vierailija
8/14 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue ohjeista laitteiden paritus, pitänee painaa jotain nappulaa kuulokkeista jotta toinen laite löytää kuulokkeet. Bluetooth eli sinihammas pitää olla päällä siinä toisessa laitteessa.

Vierailija
9/14 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos et osaa parittaa kuulokkeita esim. kännykän kanssa niin yleensä kuulokkeissa on myös ns. vanha perinteinen kuulokejohto mukana jota voit myös käyttää. Sitten kun kuulokkeet ovat kytketty esim. kännykkään pistäs sieltä esim. Spotifysta tai You tubesta musiikkia tulemaan ja se on siinä. Olet päässyt alkuun  musiikin kuuntelussa.

Vierailija
10/14 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos et osaa parittaa kuulokkeita esim. kännykän kanssa niin yleensä kuulokkeissa on myös ns. vanha perinteinen kuulokejohto mukana jota voit myös käyttää. Sitten kun kuulokkeet ovat kytketty esim. kännykkään pistäs sieltä esim. Spotifysta tai You tubesta musiikkia tulemaan ja se on siinä. Olet päässyt alkuun  musiikin kuuntelussa.

Heh, siinäpä menee sitten 99% langattomien kuulokkeiden hyödystä roskiin.

Vierailija
11/14 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, siinäpä menee sitten 99% langattomien kuulokkeiden hyödystä roskiin.

No menee 100% roskiin, jos on niin tolisko, ettei osaa edes yhdistää bluetooth-kuulokkeita.

Vierailija
12/14 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue nyt ne ohjeet vaan huolella, kyllä siellä selitetään miten se paritus tapahtuu.

Vierailija
13/14 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille, ehkä saan ne käyttöön. Ei varmaan uskois että oon ihan koulutettu ihminen kun oon näin avuton mutta oon vaan just nyt niin pirun väsynyt etten jaksa. Ehkä huomenna sitten. ap

Vierailija
14/14 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä kuulokkeilla voit kuunnella mitä tahansa, mitä muutenkin puhelimeltasi kuuntelisit. Eli jos olet johdollisilla kuulokkeilla tai puhelimen kaiuttimen kautta kuunnellut aiemmin jotain, niin jatkossa (kytkettyäsi nämä uudet kuulokkeet puhelimeen), voit kuunnella näitä sitten niillä uusilla. Toisin sanoen: mikä tahansa puhelimesasi "päästää ääntä", tulee sitten kuukokkeiden kautta, kun ne ovat päällä ja puhelimeen kytkettynä.