Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis jos on paksut pohkeet niin onko niissä paljon rasvaa?

Vierailija
07.01.2021 |

Kun lihakset ei oikein näy.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paksut pohkeet, mutta ne ovat kyllä ihan kiinteät.

Vierailija
2/9 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käsitys : paksut pohkeet kertovat hyvästä päkijäponnistusvoimasta. Kestävyysjuoksijoilla pohkeen ja hauiksen ympärysmittojen suhde on suuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mullakin on.

Olen aloittanut kiinteytyksen ja juuri eilen mietin just tätä rasvan lähtemistä kropasta. Miksi se ei voi lähteä sieltä, missä sitä varastoa on eniten (mulla reidet ja ne pohkeet!). Ei, vaan sitä lähtee esim ranteista! Mulla ranteet ja kyynärvarret on kaposet kuin lapsella, kaikki luut, jänteet ym voi tunnustella läpi. Mutta on sitä rasvaa tosin lähtenyt kyllä sieltä pohkeistakin. Hiljaa hyvä tulee ja toivossa on hyvä elää ja näin :).

Vierailija
4/9 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai rasvaimun saa pohkeisiinkin, jos niiden paksuus häiritsee.

Vierailija
5/9 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paksuuntu toinen pohje lonkkaleikkauksen jälkeen. Jännän näköinen kun ovat eri paksuiset nuo pohkeet.

Vierailija
6/9 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neste kertyy pohkeet suurenee,imunestekierron vajaus täällä.

Vierailija
7/9 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Luulen, että niissä on lihasta - vähän niin kuin muhkeaksi jalostettu broilerirotu. On soveltunut hangilla tarpomiseen?

Vierailija
8/9 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paksuuntui maastojuoksuharrastuksen myötä. Vastaavasti reidet ja lantion seutu kapeni ja suhteessa enemmän kun mitä pohkeet paksuuntui. Eikä ole hierojan mukaan läskiä kyllä jaloissa, vaan enemmänkin rakenteellinen juttu.

Vierailija
9/9 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koko ihminen on vankkarakenteinen, on enemmän lihasta kuin rasvaa? Tai nestettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan