Ärsyttää, mies soittaa julkkiksen bändissä ja pitää pitää hiljaista profiilia
Pitää aina varoa ettei paljasta mitään, juoruja ei saa kertoa, matalan profiilin pito jo ärsyttää. Pröystäillä ei saa.
Kommentit (10)
Miksi haluaisit pröystäillä ja kenelle? Paljon coolimpi vaikutelma tulee jos et juoruile.
Vain älykääpiöt haluavat juoruilla tuollaisista. Hanki sisältöä elämään niin ei tarvitse sitä juorunnälällä täyttää.
No miksi sun ylipäätään pitäisi kertoa mitään kenellekään?
Julkkis varmasti tasoa Sofia tms. Muuten ei olisi ap:lla tarvetta pröystäillä täällä.
Teet itsellesi palveluksen kun et puhu. Suomessa ei ole niin isoja artisteja että kovinkaan moni olisi vaikuttunut tästä tiedosta, lähinnä herättäisi myötähäpeää kehuskelu
"Mun mies soittaa Antti Tuiskun bändissä ja kerran keikalla ne joi viinaa. Hih-hih-hiii"
Vierailija kirjoitti:
"Mun mies soittaa Antti Tuiskun bändissä ja kerran keikalla ne joi viinaa. Hih-hih-hiii"
Höh ne lykkii vuorollaan Tuiskuu pyllyyn.
Se on vain järkevää. Voisi olla äkkiä loppu duunit julkkiksen bändissä, jos kävisi ilmi että miehen kautta leviää juoruja ulkopuolellee.
Lisäksi ei aina esiintyvät taiteilijatkaan ole sen luontoisia, että haluaisivat julkisuutta ja olla esillä muuta kuin sen taiteensa kautta. Itse tunnen erään suht tunnetun rock/jazzkitaristin, ja hän on ujo ja hiljainen mies. Tykkää kyllä esiintyä kitaran kanssa, eikä siinä vaikuta mitenkään ujoltakaan, mutta ei halua yksityiselämässään esiintymisten ulkopuolella mitään huomiota - vaivautuu lähinnä sellaisesta.
Eräs sukulaiseni oli takavuosien musiikkiohjelmassa ja esiintyi usein kameroille, mutta luultavasti kukaan ei edes tiedä hänen nimeään.
Eikä soita.