Onko se huoltomiehen työ jos suihku vuotaa "välistä"?
Suihku kun on päällä, niin sieltä välistä tihruaa myös vettä.. ? Onko se vuokraisännän homma vai huoltomiehen?
Kommentit (49)
Voi vit, se on kierteellä kiinni aukaise itse ja laita uusi tiiviste, uusavuttomia on yllättävän paljon,.
Vuokraisäntä.
Vierailija kirjoitti:
Voi vit, se on kierteellä kiinni aukaise itse ja laita uusi tiiviste, uusavuttomia on yllättävän paljon,.
Vuokraisäntä.
Mistä tollasen saa ostettua ja onko helppo naisen laittaa?
Huoltomiehen.
Mistä välistä? keskeltä letkua vai siitä letkun ja hanan liityntäkohdasta.
Oraksen pidesuihkut ainakin on nykyään varustettu niin surkealla tiivisteellä, että tarttee vaihtaa uusi tiiviste heti aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Huoltomiehen.
Mistä välistä? keskeltä letkua vai siitä letkun ja hanan liityntäkohdasta.
Oraksen pidesuihkut ainakin on nykyään varustettu niin surkealla tiivisteellä, että tarttee vaihtaa uusi tiiviste heti aluksi.
Liityntä kohdasta mistä pystyy kiertää, siitä ylhäältä tihruaa vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokraisäntä.Mistä tollasen saa ostettua ja onko helppo naisen laittaa?
Ihan vaikka tokmannilta tai rautakaupasta, niin ja prsismassakin on.
Letkun kun laittaa sinne reikään, niin ei enää vuoda.
T. vuokra-isäntä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja mikä nimeltään? Ja käykö sama kaikkiin suihkuihin? Ja miten avaan se laitan uuden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka putkiliikkeestä ellei teikäläisillä ole Tokmannia ja useimmiten nainen osaa sen itse laittaa, tosin sun tapauksessa epäilen kyllä taitojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja mikä nimeltään? Ja käykö sama kaikkiin suihkuihin? Ja miten avaan se laitan uuden?
Anna olla, soita sille huoltomiehelle kun ja kato vierestä kun laittaa että opit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka putkiliikkeestä ellei teikäläisillä ole Tokmannia ja useimmiten nainen osaa sen itse laittaa, tosin sun tapauksessa epäilen kyllä taitojasi.
Onko videota linkata miten tuo tehdään? Ja onko linkkiä tuotteeseen?
Olisikohan ihan asukkaan oma homma katsoa mikä on sen suikupään kunto ja putsata se ja jos se ei auta pyyttää vuokraisännältä uutta päätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on sellainen musta rinkula, poistat sen ja uusi tilalle. Kuin sormuksen sormeen laittaisi.
N
Jos ei osaa, niin kannattaa se huoltomies pyytää vaihtaa tiiviste. Mikään taloyhtiö ei tykkää, jos vettä tiputtelee tiivisteiden ohi.
Vuokraisäntä täällä yrittää omia tehtäviään siirtää yhtiölle tai vuokralaiselle. Uuden suihkupään hankinta kuuluu asunnon omistajalle, siinä mitään tiivisteitä oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on sellainen musta rinkula, poistat sen ja uusi tilalle. Kuin sormuksen sormeen laittaisi.
N
eipä ollu mitään sellaista kun kiersin
Vierailija kirjoitti:
Ota vanha tiiviste malliksi.
En mä tiedä miten se tiiviste irroitetaan kun ei oo mitään videoo
Vttu just tän takia vuokrat nousee joka ikinen vuosi.
Joka ikisestä perustason huoltohommasta ollaan soittamassa huoltofirma korjaamaan, joka sitten laskuttaa taloyhtiötä, joka jyvittää kulut kaikkien maksettavaksi.
Olisikohan vain niin, että letkun kierreosa on löystynyt suihkukahvasta. Kokeile kiristää tämä liitos, ei tarvi käyttää työkaluja.
T. Mr.Mister
Vuokraisännän.