Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi muuttua sellaiseksi, jota ihmiset eivät lähtökohtaisesti aina inhoaisi?

Vierailija
05.01.2021 |

Millainen ihmisen tulisi olla, jotta vieraat ihmiset suhtautuisivat asiallisesti ja myönteisesti? Minussa on siis jotain epämiellyttävää ulkoisessa olemuksessani, enkä tiedä, mikä se syy on.

Olisiko joitain tosi helppoja keinoja parantaa "sosiaalista markkina-arvoaan" jollain tavalla? Ok, olen täältä lukenut, että miehen saadakseen naisen tulisi olla tietynlainen (hoikka, nuori, muodokas ja kauniskasvoinen), mutta millainen naisen tulisi olla, jotta saisi esim. naispuolisia kavereita ihan omana itsenään? Pitääkö feikata naisellisuutta jotenkin vain miten se onnistuu? Ilmeisesti naiset arvostavat cooliutta, kovuutta ja vahvuutta ystävissäänkin - onko näin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäänsanomattoman näköinen niin naiset ei vihaa. Kaunis niin miehet ei vihaa.

Vierailija
2/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä neuvo, kuuntele enemmän kuin puhut, osoita kiinnostusta mutta ei utelua, älä kritisoi tai puhu pahaa muista ihmisistä, äläkä kyseenalaista toisen mielipiteitä (ei se nyt noin ole/olet väärässä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogger, kiusatusta karsimaattiseksi blogi.

Vierailija
4/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blogger, kiusatusta karsimaattiseksi blogi.

Täytyykin lukaista.

Vierailija
5/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä neuvo, kuuntele enemmän kuin puhut, osoita kiinnostusta mutta ei utelua, älä kritisoi tai puhu pahaa muista ihmisistä, äläkä kyseenalaista toisen mielipiteitä (ei se nyt noin ole/olet väärässä)

Olen tuollainen, paitsi lähimmilleni neuvon helposti. Veikkaan itse, että oma naamakertoimeni on jotenkin huono. Olen epämääräisen ja epämiellyttävän rumahkon hyypiön näköinen tms. Miehille kelpaisin periaatteessa, mutta heillehän kelpaa kaikki. Naiset ovat lähes aina kaihtaneet minua.

Vierailija
6/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäänsanomattoman näköinen niin naiset ei vihaa. Kaunis niin miehet ei vihaa.

No siis kaunis en ole millään mittapuulla, mutten kenties mitäänsanomattoman näköinen. Miten voisin muuttua mitäänsanomattomamman näköiseksi? Yritän olla mahdollimman taviksen näköinen ainakin kovasti. Olen kuvitellut, että naisetkin haluavat tutustua kaverimielessä kauniisiin naisiin ja ne rumemmat jäävät helpommin ilman kavereita.

Vierailija
7/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kuule oma ittesi. Esittämällä jotain muuta saat ystäviä ja suhteita joissa et ole sinut itsesi kanssa. Opettele ennemmin olemaan oma itsesi ja rakastamaan itseäsi sellaisena kuin olet. Haluatko oikeasti parisuhteen tai ystävyyssuhteen jossa esität jotain muuta kuin olet. Muutama todellinen ystävä korvaa tuhat joutavaa tuttavuutta. Ja rakkaus ei pitkälle kanna jos toinen esittää jotain?

Vierailija
8/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Hoikka tai vähintäänkin normaalipainoisuus auttaa aina

- Ystävällinen ja hyväntahtoinen, aitoja ihmisiä on vaikea vihata

- Huolehdi että hengityksesi ei haise

Näillä pääsee pitkälle.

Vierailija
9/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla näkymätön ettei herätä kateutta

Vierailija
10/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä pääsee pitkälle.

Miksi näitä alapeukutettiin? Olen normaalipainoinen tai hoikka ollut koko ikäni. Olen ystävällinen, mutta muuten sosiaalisesti onnettoman kömpelö. Hengitykseni ei tiettävästi haise, mutta eihän sitä aina itse huomaa. Käytän varsinaista erillistä suuvettä vain mahdollisille treffeille, kampaamoon, hammaslääkäriin ja kosmetologille mennessä (siis silloin, kun on riski, että joku olisi todella lähellä minua). En jaksa joka päivä lotrata SB12-suuvedellä, vaan pesen ainoastaan hampaani.

Vierailija
11/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko herättäväni kateutta kenessäkään, sillä olen keskivertonaista rumempi, epäsuositumpi ja tylsempi.

Vierailija
12/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Ninni (muumit), kenenkään ei kuulu olla näkymätön ja kaikkien äänen pitäisi kuulua:)

Vierailija
13/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä pääsee pitkälle.

Miksi näitä alapeukutettiin? Olen normaalipainoinen tai hoikka ollut koko ikäni. Olen ystävällinen, mutta muuten sosiaalisesti onnettoman kömpelö. Hengitykseni ei tiettävästi haise, mutta eihän sitä aina itse huomaa. Käytän varsinaista erillistä suuvettä vain mahdollisille treffeille, kampaamoon, hammaslääkäriin ja kosmetologille mennessä (siis silloin, kun on riski, että joku olisi todella lähellä minua). En jaksa joka päivä lotrata SB12-suuvedellä, vaan pesen ainoastaan hampaani.

Kielenpuhdistusta myös kannattaa harkita, se on suurin tekijä pahanhajuisessa hengityksesssä. Kielenpuhdistaja ostoon.

Vierailija
14/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly karkottaa ihmisiä, vain saman arvoinen älykkyydeltään ymmärtää ja pitää. Mensan tyyppejä en nyt tässä tarkoita.

Vierailija
15/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kysytty, meidän sukupolven ihmiset eivät vastanneet, kun viha saa otteen siitä vaikea hellittää.  Tai oli liian noloa myöntää ettei ollut syytä.

Vierailija
16/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä pääsee pitkälle.

Et huomaa mitään pinnallisuutta omassa komentissasi? Vaikka "normaalipainoisuus"? tai kärsiikö enemmistö "hengityksen hajusta"? Sosiaalisesti kömpelön/onnettoman kyllä huomaa lujaa. Mitään miehenä en tajua naisten maailmasta mutta epäilisin että suurin osa normaaleista miehistä haluaa tarttua ihan normaaleihin naisiin. Täytyy olla erikoinen mies joka tykkää halata nahkasäkkiä, täynnä luita ja lihasta. Naiset ovat tainneet luoda ihan itse ideologisen naisen joka käsittää botoksi törröhuulet ja langan laihuuden. Mitään tietämättä, suurin osa miehistä haluaa naisen saunan raikkaana pyyhkeessä ja omana itsenään. Eri kysymys on mitä naiset haluaa nykyään mieheltä?

Vierailija
17/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä pääsee pitkälle.

Kielenpuhdistusta myös kannattaa harkita, se on suurin tekijä pahanhajuisessa hengityksesssä. Kielenpuhdistaja ostoon.

Ei tartte ostaa kielenpuhdistajaa. Kielen saa puhdistettua sillä samalla pehmeällä hammasharjalla millä hampaatkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi