Ulosotto palkasta
Eli onko mitään järkeä käydä töissä kun on ulosotossa? Tuntuu todella niin turhauttavalta enkä tiedä mitä pitäisi tehdä. En kaipaa moraali saarnoja, vaan asiallista vertaistukea. Ps.en ole vippi veloissa
Kommentit (25)
No itse olen käynyt, ja ulosottoa on jatkunut jo 4 vuotta. Ylivelkaannuin pahasti vipeillä ja luotoilla, velkaa kertyi jotain 25 000 euroa. Saattaa mennä kesän loppuun ennen kuin olen kuivilla. Odotan sitä päivää kuin kuuta nousevaa, on tämä sen verran stressaavaa aikaa ollut.
Mulla oli 5v sitten ulosotossa 34000e. 1/3 palkasta oon ite maksanut, joskus marraskuussa pitäis olla sujut ulosoton kans. Tiukkaa on ollut kun asuntolainaa ja op:n kulutusluottoa maksanut samalla. Paljon tehnyt ylitöitä ja vaikka välillä oli tosi toivoton olo niin nyt jo hymyilyttää.
Kannattaa, kun velkasumma on pienehkö.
Mulla alunperin 27.000€.
Palkkani on surkea, nettona 1400-1500€. Maksan ulosottoa 440€/kk. Plus veronpalautukset ja ylimääräisiä lyhennyksiä aina kun voin. Velka lyheni vuodessa hiukan vajaat 7000€. Max 4v enää niin kuivilla ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16 000 e on saldo u.otossa.
ApOletko neuvotellut veloistasi perintäfirmojen kanssa? Ja uo-viranomaisen kanssa kannattaa käydä reilua keskustelua.
Uo viranomainen ei koskaan käy asiallista ja reilua keskustelua. Jos keskustelee ollenkaan.
Ilman muuta töitä ja velka pois. Tuohan on mitätön summa. Itsellä oli yli 120.000 ja nyt maksellut sitä vuodesta 2012, vielä olis kolme vuotta jäljellä, ennenkuin loppuu.