Miten usein teet pannukakkua?
Kommentit (23)
Jos on munia tai maitoa menossa vanhaksi.
Tosi harvoin nykyisin. Huomasin just, että pari vehnäjauhopussia mennyt yli parasta ennen. Voisin tehdä pannukakkuja urakalla.
Olen 47-vuotias, enkä ole omassa kotona tehnyt sitä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 47-vuotias, enkä ole omassa kotona tehnyt sitä koskaan.
En minäkään ole koskaan tehnyt sitä itse. ap
Ehkä kerran kuukaudessa. Juuri eilen tein hernekeittoa ja jälkiruuaksi pannukakkua. Nam.
Lettuja paistan nyt 2 kertaa viikossa. Helppo ja nopea tehdä, ja tulee ravitsevampi, kun laittaa pinaattia tai nokkosta mukaan.
Kerran kymmenessä vuodessa keskimäärin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kerran kuukaudessa. Juuri eilen tein hernekeittoa ja jälkiruuaksi pannukakkua. Nam.
Maanantaina! No, mikä estää.
Joka lauantai. Välillä suolaista välillä makeaa.
Pannukakkua harvemmin, lettuja joka kuukausi. Vaikka samat aineet niissä on. Torstaina hernaria ja pannaria!
En koskaan - en tykkää pannukakusta. Myöskään mies ja poika eivät syö. Tytär tykkää, mutta hänellä on jo oma koti ja perhe.
Lettuja paistan silloin tällöin.
Joskus, kun poikani on käymässä, teen pannukakkurullaa. Se on yksi mieliherkuistaan. Suolaisella täytteellä siis.
Itse en oikein välitä munamaitojutuista.
En ole muistanutkaan tehdä pitkään aikaan. Taidanpa huomenna tehdä, täytyy muistaa ostaa hilloa..
Lasketaanko se, jos koko elämä on yksi lässähtänyt pannukakku? Jos lasketaan, niin vastaus on: joka päivä.
Tein joskus kun olimme lihavia mutten enää, uuni meni aina rasvaiseksi ja kärysi. Lettuja joskus teen, hyvää pannari on kyllä.
Ehkä n. 3krt/6kk. Nyt ei olekaan tehty hetkeen, joten voisikin taas piakkoin tehdä.