Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoa kaivataan. Mikä on kaikista epätoivoisin asia minkä uskot Intialaisen miehen tekevän?

Vierailija
05.01.2021 |

Olen nyt trollaillut Intialaista miestä noin 1,5 viikon ajan. Ollaan juteltu. Hän ei oikeen juttele mistään vaan toistaa jokapäivä samat "how are you" "whats new" sitten yleensä kysyy että milloin soitan hänelle.

Nyt alkanut vainoharhaiseksi että stalkkaakohän minua kohtapuoli. Minkä veikkaat olevan pahiten miten tässä voi käydä? Entä parhaiten?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa se intialainen mies on Suomessa (tai edes Euroopassa) sua stalkkaamassa. Eikä taida ihan äkkiä sieltä Intiasta tänne lentääkään sitä tekemään. Ole siis huoleti, jos et oo hänelle pankkitunnuksiasi, rahaa tai henkilötietojasi antanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa se intialainen mies on Suomessa (tai edes Euroopassa) sua stalkkaamassa. Eikä taida ihan äkkiä sieltä Intiasta tänne lentääkään sitä tekemään. Ole siis huoleti, jos et oo hänelle pankkitunnuksiasi, rahaa tai henkilötietojasi antanut.

Tekee mieli antaa - oon aika lu''tka

Vierailija
4/7 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/7 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetät hänelle tuhansia euroja, joilla lunastat itsellesi tulliin jääneet kultaharkot.

Vierailija
6/7 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska meinaat soittaa?

Vierailija
7/7 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käy sääliksi mun intialaista ystävää, aivan superihana tyyppi, ahkera, hyväsydäminen, ja kaikki olettaa että on tuollainen skämmääjä. Ei löydä mistään seurustelukumppania noiden idioottien takia :/. Siis ihan livenä tutustuu ihmisiin, ei netissä, mutta silti. Ja sit mua pidetään automaattisesti hyvänä ja luotettavana vain koska oon suomalainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän