Jos alkaisi remppaan itseään
Eli tänä vuonna hammasproteesit, sitten suonikohjuleikkaus, sitten lihavuusleikkaus, rintojen kohotusleikkaus, roikkoleikkaus yms. Kyllä sitä kuntoon laitettavaa löytyisi. Kannattaisiko näin melkein viisikymppisenä? T. Ammattivalittaja
Kommentit (10)
Haha. Pidetään huolta itsestä ajoissa, niin ei tarvitse noista kuin joitakin.
Ei silti ukon kanssa rapistutaan ihan yhtäaikaa. En kyllä remppaa muuta kuin hampaat, jottei ihan velliä täydy syödä.
Vierailija kirjoitti:
Ei silti ukon kanssa rapistutaan ihan yhtäaikaa. En kyllä remppaa muuta kuin hampaat, jottei ihan velliä täydy syödä.
Toisaalta jos söisi vain velliä, ei tarvitsisi lihavuusleikkausta...
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin tehdä nuo kaikki. Varmaan joihinkin saan yhteiskunnan tukea. Tänä vuonna on nuo proteesit, mietin, jos kelalta niihin kyselisi tukea. ap
Mä rakastin lapsena ja teininä minuuttivelliä.
Kun nousuhumala tuleee nii kaikki ongelmat katoavat sen siliän tien. Niin rento olo.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin. Lähden nyt lenkille.
Lähde vaan. Se ei ainakaan hampaisiin vaikuta. ap
Vierailija kirjoitti:
Kun nousuhumala tuleee nii kaikki ongelmat katoavat sen siliän tien. Niin rento olo.
Minäpä en ryyppää. ap
Vierailija kirjoitti:
Mä tarviiin kasvihormoneja ja anabolisia steroideja. Muuutoin elän vain virtuaalitodellisuuudessa viinapullon kanssa.
Jos kasvuhormoneja tarkoitat, googlaa kasvuhormonit ja paasto. Tieteen parhaiten varjeltu salaisuus. Ei tarvita piikkejä, paasto riittää. Pätkäpaastokin käy.
Mä tarviiin kasvihormoneja ja anabolisia steroideja. Muuutoin elän vain virtuaalitodellisuuudessa viinapullon kanssa.