Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäasiallista hoitoa suomen terveydenhuollossa

Vierailija
05.01.2021 |

Minä naputtelin suht pitkän tekstin vain huomatakseni, että ketju on poistettu.
Ei onnistu.

Kaaduin pyörällä naamalleni.

Lanssikuskit asettaa makuulleen makaamaan, sitten istumaan ja takaisin, ei raukat osanneet päättää. Ihan tajuissani olin.

Sitten odottelin pääsyä "hoitoon". Tunnin päästä tyly henkilö otti vastaan ja alkoi tiuskimaan. Sanoi mm. että putsaappa nyt tuo oma naama johon minä totesin että en ole nähnyt omaa naamaani, onko minulla sellainen vielä jäljellä, miten putsaan sen ilman peiliä. Tähän ei osannut vastata vaan sitten itse vähän pyyhkäisi naamaa ja rupesi vetämään tikkejä.

Sitten kävelytys jostain syystä päivystyksen päästä päähän ja takaisin kipsaajalle(olkapää), joka oli niin kauhuissaan että ovi piti pitää auki, ei tainnut kuitenkaan johtua minusta.

Siellä taisin vihdoin nähdä peiliin, olihan se naama jäljellä, mutta ohimo oli ottanut osumaa, samoin otsa.

Sieltä laahustamaan kotiin. Tuon olisi voinut hoitaa niin monella tapaa paremmin. Tapahtui 2008 jolloin olin 17v, edelleen puistattaa joutua terveydenhuollon ammattilaisten armoille.

Ai niin.

Veljeni, joka joutui parin päivän päästä sairaalaan tulosta teho-osastolle, hylättiin ensin kahden ambulanssin toimesta. Kuulemma vain esitti.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän