Minkä takia kampaajien mielestä ainoa tapa laittaa pidennykset
on kasata niitä ihan älytön määrä ja tasoittaa latvat, jolloin tuloksena mahdollisimman pitkä, paksu, hankala harja? Ei auta, vaikka selittää, että haluaisi hieman lisäystä omiin hiuksiin ja muotoonleikkauksen lopuksi. Se on heidän mielestään aivan paska idea ja mahdoton toteuttaa.
Itelläni on puolipitkät hiukset, joten oman järkeni mukaan minulle pitäisi olla mahdollista toteuttaa periaatteessa mitä vaan pidennysten kanssa.
Tuleeko mieleen ketään ammattilaista, joka oikeasti on osaava näissä?
Kommentit (5)
Mulla tuttu leikkasi "v" malliin, ei tasaiseksi. Veitsellä leikkasi latvat.
Siis apua! :D Eiks pidennysten koko idea oo saada luonnollinen tulos? (Mun mielestä ainakin..)
Tilasin pidennykset https://ribella.fi/ ja mun luotto kampaaja sannihairbeauty laittoi ne, sit leikattiin vaan muotoon ja lopputuloksesta tuli semmonen ettei edes nää että mulla on pidennykset päässä :D !! Täydellistä! Missä päin asut? Tiedän ainakin tampereella ja helsingissä semmoset kampaajat jotka tekee hienoja pidennyksiä! Ja jos hiukset tilaat netistä niin suosittelen kovasti Ribella pidennyksiä (niillä on SUPER ALENNUS sitäpaitsi just nyt!)
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuttu leikkasi "v" malliin, ei tasaiseksi. Veitsellä leikkasi latvat.
En suosittele veitsellä leikkaamista. Ovat usein niin tylsiä, että pilaavat hiusten latvat.
Höh, olisi luullut että täällä olisi edes haukuttu feikkiydestä ja turhamaisuudesta jos ei muuta. Ap