Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronapullasta rusinoiden poimiminen

Vierailija
04.01.2021 |

Ärsyttääkö sinua ihmiset jotka ottaa koronan tosissaan aina kun se parhaiten heille sopii?

Esim. Pakko tehdä kokoajan etätyötä vaikka hommat jää tekemättä ja toimistolla tarvittaisiin käsiä?
Tai koronan takia ei vierailla rasittavan appiukon luona vaikka rakkaat mummit käydään tervehtimässä? Joululahjoja ei viitsi ostaa kun ei viitsitä koronan takia mennä kauppaan mutta alennusmyynneissä kuitenkin juostaan? Onko tästä havaintoa omassa lähipiirissä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ne jotka ei ole yli puoleen vuoteen menneet työhaastatteluihin ku se korona....taas se löytyi syy löhöillä kotona, jee!

Vierailija
2/5 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö sinua sattumoisin se, ettei kukaan halua olla kanssasi tekemisissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ne jotka ei ole yli puoleen vuoteen menneet työhaastatteluihin ku se korona....taas se löytyi syy löhöillä kotona, jee!

Mun mies etsii töitä eikä hän ole vielä kertaakaan joutunut työhaastatteluun, jossa pitäisi olla fyysisesti läsnä. Kaikki ovat olleet tähän mennessä Teamsissa tai jossain.

Vierailija
4/5 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun saa tehdä etänä!!!!!

Vierailija
5/5 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen tuon asian täysin toisinpäin kuin sinä. Tulkitsen niin, että yrittäisit sanoa että henkilön velvollisuus olisi ottaa enemmän riskejä, koska hän ottaa joitakin riskejä. Minun mielestäni ketään ei tässä tilanteessa pitäisi velvottaa riskien ottamiseen sillä perusteella, että henkilö joka tapauksessa ottaa joitakin harvoja riskejä. Mitä vähemmän riskejä ihmiset ylipäätään ottavat tässä tilanteessa, sitä parempi.

Ymmärrän kyllä pointtisi, että sinulle tilanne näyttäytyy siltä, että ihminen yrittää luistaa ikävistä asioista koronan varjolla.. mutta onko se oikeasti niin? Mistä voit tietää ihmisten todelliset pelot tai motiivit? Ja oli niin tai näin, parasta on että ihmiset välttelevät fyysisiä kontakteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme