Hallitus saa vakavia moitteita rokotusten vitkuttelusta
Aletaan jo leikkimään äänestäjien elämällä. Järkyttävää!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007717838.html
Kommentit (8)
Meinaatko, että hallituksen pitää alkaa itse valmistaa rokotetta siellä Arkadianmäellä? Vai mitä nyt tarkoitat? Suomeen on tilattu kuitenkin 18 miljoonaa rokotetta..
Vierailija kirjoitti:
Virus taitaa olla fiksumpi kuin tiesimmekään eli ryhtyy mutatoitumaan juuri rokotusten takia.
Vaikket sinä tiennyt, niin me tiedettiin. Noinhan siinä aina käy.
Mikä hallitus? Sinähän olet ihan seko!
Vierailija kirjoitti:
Virus taitaa olla fiksumpi kuin tiesimmekään eli ryhtyy mutatoitumaan juuri rokotusten takia.
Et taida olla koskaan kuullut evoluutiosta?
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että hallituksen pitää alkaa itse valmistaa rokotetta siellä Arkadianmäellä? Vai mitä nyt tarkoitat? Suomeen on tilattu kuitenkin 18 miljoonaa rokotetta..
Ei auta, että niitä haudotaan jossakin. Tähän mennessä on tullut 50 000 annosta ja vain
5 000 rokotettu.
Eihän se nyt ole hallitus, joka niitä alkaa pistää!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta, että niitä haudotaan jossakin. Tähän mennessä on tullut 50 000 annosta ja vain
5 000 rokotettu.
Älä jaksa. Ne kirjaukset laahaa jäljessä, niin kuin THL:n kirjaukset aina laahaavat.