Kolmas päivä tipatonta ja kehollani vilisee näkymättömiä ötököitä`???
Onko tiedossa deliriumit vai mitä tämä on? Olen tarkastanut eikä ötököitä näy mutta samoissa kohdissa vilistää olemattomat ötökät. Alkoholia ei onneksi tee yhtään mieli, limsaa ajattelin hakea.
Kommentit (9)
Hui hitto! Kannattaisiko sun hakea lääkäriltä rauhoittavaa ettet sekoa? Käsittääkseni delirium voi olla hengenvaarallinen tila.
Oot juonu ilmeisen rankasti.
Sinuna soittaisin terveysneuvontaan ja kysyisin neuvoa. Sinnekin voi soittaa anonyymisti, jos et ole valmis jättämään tietojasi sinne. Tiedät sitten miten toimia, jos tulee jotain pahempaa.
Kieltämättä tuli joulukuun viimeiset viikot aika hyvin otettua
Vierailija kirjoitti:
Hui hitto! Kannattaisiko sun hakea lääkäriltä rauhoittavaa ettet sekoa? Käsittääkseni delirium voi olla hengenvaarallinen tila.
Oot juonu ilmeisen rankasti.
En usko että tässä hengenhätää on, muuten ihan hyvä ja levollinen olo ainoastaan noi "ötökät" kiusaa. Olen käsittänyt että deliriumissa olisi muutenkin henkisesti ja fyysisesti kamala olo.
Sulla on kuitenkin jo kolmas päivä menossa, olet jo hyvin voiton puolella ja todennäköistä on, että olo menee jatkossa ainoastaan paremmaksi.
Delirium ei mene ilman lääketieteellistä hoitoa ohi. Ota yhteys päivystykseen
Johan nyt, ei ole mikään delirium jos vähän ihoa kihelmöi. Ihan normaalia että kihelmöi, pistelee jne kun on lopettanut vasta. Sit jos alkaa sydän hakkaamaan tuhatta sataa, pelkää omaa varjoaan, näkee ja kuulee harhoja niin sit on syytä mennä päivystykseen.
Mulla on suurkuluttajana alkoholittomina päivinä pistellyt ympäri kehoa kun on yrittänyt esim nukkua. Niinkuin joku pikku piikki pistelisi sieltä täältä. On jotain vieroitusoireita varmasti.
On tainnut olla aika hyvä ränni pohjalla?