Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä kun kampaajalla pyytää mahdollisimman lyhyttä ja ohennettua tukkaa

Vierailija
03.01.2021 |

saa polkan jossa latva on kuin pallo. Näytin vielä kuvaakin lopputuloksesta jonka olin edelliskerralla saanut eri paikassa kun olin pyytänyt reilua lyhentämistä.

Syy siihen miksen tuohon toiseen paikkaan halunnut oli, että ap leikkaus vei 1,5 tuntia ja aika meni kampaajan kanssa jutellessa ja halusin toisella kerralla käydä nopeasti hoitamassa homman.

Nyt sitten tartuin itse ohennussaksiin kun latva oli yhtä klimppiä. Oma tukkani on hyvin paksu. Jos haluan very short bob-tyylisen leikkauksen hiuksia täytyy ohentaa reippaasti. Jostain syystä kävi kuitenkin taas niin, että toinen puoli on hyvä ja toinen aivan kamala. Täytyy varmaan kohta antaa periksi ja vetää kaikki lyhyeksi kun ei tästä tule mitään...

Onko teillä kampaajat osanneet leikata kunnolla lyhyeksi ja ohueksi?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, mulla lyhennetään aina liikaa.

Vierailija
2/18 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanotaan, että käy kampaajalla.

Miksi tartuit itse saksiin, kun olisit ihan varmana päässyt paljon helpommalla taas vaihtamalla kunnon osaavalle kampaajalle.

Älä jälkikäteen enää viitsi v#ttu parkua.

Vierailija
4/18 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä hyvää kampaajaa on saanut etsiä. nyt olen pari vuotta käynyt samalla. tallinnassa osaavat leikata vaikkeivat suomea paljonkaan ymmärrä.

Vierailija
5/18 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

et siellä kampaamossa osannut avata suutasi? Yleensä ainakin minulta on kysytty että onko mieleinen ja on voinut sanoa mitä haluaa muuttaa.... takaisin ei tietenkää saa, mutta jos on jätetty ohentamatta niin sen kyllä korjaa siinä samalla.

Vierailija
6/18 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitten kuitenkin jatkaisit käymistä tuolla alkuperäisellä kampaajalla, missä sait haluamasi lopputuloksen? Puolentoistatunnin istuminen kuulostaa aika pieneltä hinnalta siitä, että hiukset ovat mieleiset, eikö?

Vierailija
7/18 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

et siellä kampaamossa osannut avata suutasi? Yleensä ainakin minulta on kysytty että onko mieleinen ja on voinut sanoa mitä haluaa muuttaa.... takaisin ei tietenkää saa, mutta jos on jätetty ohentamatta niin sen kyllä korjaa siinä samalla.

Näytti silloin ihan ookoolta, ymmärrätkö? Muttä kun ei ottanut takaa kerralla tarpeeksi sekä ohentanut niin malli kasvoi yli saman tien. Näytti siis ihan hyvältä juuri silloin siinä. Varsinkin kun olin näyttänyt kuvaa edellisestä mallista. Ap

Vierailija
8/18 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sanotaan, että käy kampaajalla.

Miksi tartuit itse saksiin, kun olisit ihan varmana päässyt paljon helpommalla taas vaihtamalla kunnon osaavalle kampaajalle.

Älä jälkikäteen enää viitsi v#ttu parkua.

Katsos kun hyvä lapsi, että mulla on paksut hiukset. Niiden leikkaaminen on paljon haastavampaa kuin sellaisen ohuen luirun joka omasta tyhmästä päästäsi arvatenkin löytyy;) Ap

Vierailija
9/18 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tyhmää porukkaa kommentoimassa! Ohuttukat pätemässä :D Helppo huudella kun siihen luirulatvaan saa kevennystä jo saksien kertahuitaisulla :D Ap

Vierailija
10/18 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset humble bragit tällä kertaa. *huokaus*

Vierailija
11/18 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä viestiä lukiessa harmitti AP:n puolesta, mutta kun pääsin ketjun loppuun niin eipä jostain syystä enää kiinnosta p:n vertaa.

Vierailija
12/18 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset humble bragit tällä kertaa. *huokaus*

Etkö tajua, että paksua tukkaa on vaikea leikata? Ap

Vierailija
13/18 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen kaiken itse. Olen voimaantunut. Kohdusta heti menin yliopistoon, ja omavaraisesti elän.

Vierailija
14/18 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäistä viestiä lukiessa harmitti AP:n puolesta, mutta kun pääsin ketjun loppuun niin eipä jostain syystä enää kiinnosta p:n vertaa.

Muiden piti kyllä saada päätä aukoa. Mistä minä tiesin alunperin, että kampaaja leikkaa sen tätimäisen pallon? Ei sitä heti siinä tuolissa huomaa kun edellinen malli on kasvanut täysin ulos. Ap

Vierailija
15/18 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis AP, olet käynyt yhdellä kampaajalla, joka osasi leikata hiuksiasi, toisella joka ei osannut ja sitten leikannut epäonnistuneesti itse, ja nyt kysyt että mitä tässä pitäisi tehdä?

Jos nyt vaan menisit sille kampaajalle, joka osasi äärimmäisen vaativat paksut hiuksesi leikata, kuten joku jo ehdottikin, mutta mihin et mitään kommentoinut.

Vierailija
16/18 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdon  kampaajaa, kun joka kerta sanottuani että haluan vain tasausleikkauksen oli leikattu siihen pituuteen, mistä lähdin kasvattamaan ja aina samanlaiseksi, mitä en halunnut. Kampaajakai  vain halusi pitää mun kampauksen sellaisena, että kävisin useammin. Nyt olen saanut kaipaamani pitkän tukan, nopeasti mulla kuitenkin kasvaa. 

Vierailija
17/18 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia neuvoja ap nyt sitten kaipaa kun mikään ei kelpaa? Pitäisikö jollain olla taikasauva jolla voi taikoa erittäin vaikeat paksut hiukset ohuiksi vai? Täällä on jo neuvottu menemään jatkossa sille joka osasi leikata hyvin, ja se on ainoa hyvä ratkaisu jonka voit tehdä. Tai aja pää kaljuksi ja osta peruukki. Tai odota että ikä tekee tehtävänsä ja hiukset ohenee.

Vierailija
18/18 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh varmaan on mentävä taas uudelle tekijälle. Huoh. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä