Mitä sanoisitte, jos miehenne muuttaisi tyylinsä samanlaiseksi kuin Michael Monroe? Meikki ja tukka. Kuva
Kommentit (32)
Veisin sen hoitoon, kukin tyylillään Maikkeli on oman tyylinsä valinnut , mut jos mun mies vaihtaisi yllättäen tyylinsä niin luulisin tulleen hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Ette mitään? Oho.
No kyllähän mä varmasti jotain sanoisin, mutta kun mun mies ei ole ollenkaan kiinnostunut ulkonäöstään, niin en pysty edes kuvittelemaan sitä tilannetta, että hän yhtäkkiä alkaisikin laittautua raivokkaasti.
Muuten, kun asuin nuorena Kalliossa, siellä oli Michael Monroen kaksoisolento (vain nuorempi ja kookkaampi), jolla oli samaa tyylisuuntaa edustava tyttöystävä, ja heillä oli kiinanharjakoira (tai kaksi; en muista), jolla oli ihan samanlainen tukkatyyli kuin pariskunnalla.
Meidän luokallamme 80-luvulla yksi tyttö leikkasi tukkansa samanlaiseksi kuin Michael Monroella. En ymmärrä, miten hänen vanhempansa sallivat sen. Olimme noin 13.
Mikke on aivan ihana. Ja itse asiassa mun mies oli 80-luvulla tavatessamme vähän samantyylinen. Aikansa kutakin.
Mieheni on jo 70-vuotias ja nyt korona-aikana ei riskiryhmäläisenä ole käynyt parturissa. Minä olen niskapuolelta leikannut hiuksiaan, mutta edessä on hopeanharmaa pitkä lippa. Näyttää ihan joltain taiteilija-ukolta:)
Sopii Michaelille, mutta ei sopisi minun miehelleni, jolla on luonnonkihara kuparinpunainen tukka. En katsoisi kovin hyvällä sitä yletöntä vaalennus-, suoristus- ym. aineiden käyttöä, jota hän tarvitsisi saadakseen Michaelin hiukset. Itsekään en värjää omia hiuksiani, vaan olen sitä mieltä, että pitäisi olla tyytyväinen niihin hiuksiin ja kasvoihin, jotka on geenilotossa saanut, ellei sitten ole esiintyvä taiteilija, kuten Michael.
Mieheni on kalju. Olisin kyllä 😳 jos olisikin aamulla moinen peruukki
Miken tyyli sopii rocktähdelle.
piste, pilkku , huutomerkki
Jos sohvalla röhkivä vanha miehenne on popedan jäsen ,niin kajalit vaan naamaan:)
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on kalju. Olisin kyllä 😳 jos olisikin aamulla moinen peruukki
Anna kun arvaan ..miehesi on myös niin lihava rt pissaa istuviltaan?
Ja Michaelhan on ihan normaali, vaimollinen mies. Vaatii melkoista asennetta kulkea tuonnäköisenä ja olla ukkomies.
Ääääh. Kaikki plagiointi on typerää.
Olkoon jokainen sellainen, kun miksi on luotu.
Ja naiset taas päällepäsmäröimässä....minä minä minä.
Ei ihme, että miehet voivat henkisesti huonosti.
Näin heteromiehenä jo pelkkä ajatus miehestä puolisona tuntuu sen verran vastenmieliseltä, että tuskin meikkaaminen olisi suurin ongelma.
En tykkäis. Liian laiha ja liian kireät housut. Liian sojottava tukka ja blondattu. En tykkää kajaleista miehellä. Ja liikaa killuttimia kaulassa ja liikaa sormuksia sormissa. Miettikää, miltä Michael näyttää kun tulee saunasta ja suihkusta tukan ja meikit pesseenä. Ei varmaan tuntis! Tavismies pohjimmiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset taas päällepäsmäröimässä....minä minä minä.
Ei ihme, että miehet voivat henkisesti huonosti.
Mitäh?
Olishan se vähän yllättävää lievästi möhömahaiselta viiskymppiseltä. Saattaisivat lapset säikähtää mua enemmän.
Vierailija kirjoitti:
En tykkäis. Liian laiha ja liian kireät housut. Liian sojottava tukka ja blondattu. En tykkää kajaleista miehellä. Ja liikaa killuttimia kaulassa ja liikaa sormuksia sormissa. Miettikää, miltä Michael näyttää kun tulee saunasta ja suihkusta tukan ja meikit pesseenä. Ei varmaan tuntis! Tavismies pohjimmiltaan.
Ilman meikkiä Monroe on ihan yhtä vanhan ja ryppyisen näköinen kuin muutkin kuuskymppiset. Olen työni vuoksi hänet tavannut ja todennäköisesti tapaan jatkossakin.
Ette mitään? Oho.