Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoisitte, jos miehenne muuttaisi tyylinsä samanlaiseksi kuin Michael Monroe? Meikki ja tukka. Kuva

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette mitään? Oho.

Vierailija
2/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aika hauska ajatus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin sen hoitoon, kukin tyylillään Maikkeli on oman tyylinsä valinnut , mut jos mun mies vaihtaisi yllättäen tyylinsä niin luulisin tulleen hulluksi.  

Vierailija
4/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette mitään? Oho.

No kyllähän mä varmasti jotain sanoisin, mutta kun mun mies ei ole ollenkaan kiinnostunut ulkonäöstään, niin en pysty edes kuvittelemaan sitä tilannetta, että hän yhtäkkiä alkaisikin laittautua raivokkaasti.

Muuten, kun asuin nuorena Kalliossa, siellä oli Michael Monroen kaksoisolento (vain nuorempi ja kookkaampi), jolla oli samaa tyylisuuntaa edustava tyttöystävä, ja heillä oli kiinanharjakoira (tai kaksi; en muista), jolla oli ihan samanlainen tukkatyyli kuin pariskunnalla.

Vierailija
5/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luokallamme 80-luvulla yksi tyttö leikkasi tukkansa samanlaiseksi kuin Michael Monroella. En ymmärrä, miten hänen vanhempansa sallivat sen. Olimme noin 13.

Vierailija
6/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikke on aivan ihana. Ja itse asiassa mun mies oli 80-luvulla tavatessamme vähän samantyylinen. Aikansa kutakin.

Vierailija
7/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on jo 70-vuotias ja nyt korona-aikana ei riskiryhmäläisenä ole käynyt parturissa. Minä olen niskapuolelta leikannut hiuksiaan, mutta edessä on hopeanharmaa pitkä lippa. Näyttää ihan joltain taiteilija-ukolta:)

Vierailija
8/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii Michaelille, mutta ei sopisi minun miehelleni, jolla on luonnonkihara kuparinpunainen tukka. En katsoisi kovin hyvällä sitä yletöntä vaalennus-, suoristus- ym. aineiden käyttöä, jota hän tarvitsisi saadakseen Michaelin hiukset. Itsekään en värjää omia hiuksiani, vaan olen sitä mieltä, että pitäisi olla tyytyväinen niihin hiuksiin ja kasvoihin, jotka on geenilotossa saanut, ellei sitten ole esiintyvä taiteilija, kuten Michael.

Vierailija
9/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kalju. Olisin kyllä 😳 jos olisikin aamulla moinen peruukki

Vierailija
10/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miken tyyli sopii rocktähdelle.

piste, pilkku , huutomerkki

Jos sohvalla röhkivä vanha miehenne on popedan jäsen ,niin kajalit vaan naamaan:)

Vierailija
11/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on kalju. Olisin kyllä 😳 jos olisikin aamulla moinen peruukki

Anna kun arvaan ..miehesi on myös niin lihava rt pissaa istuviltaan?

Vierailija
12/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Michaelhan on ihan normaali, vaimollinen mies. Vaatii melkoista asennetta kulkea tuonnäköisenä ja olla ukkomies.

Vierailija
13/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääääh. Kaikki plagiointi on typerää.

Olkoon jokainen sellainen, kun miksi on luotu.

Vierailija
14/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin että ihanaa

Vierailija
15/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset taas päällepäsmäröimässä....minä minä minä.

Ei ihme, että miehet voivat henkisesti huonosti.

Vierailija
16/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin heteromiehenä jo pelkkä ajatus miehestä puolisona tuntuu sen verran vastenmieliseltä, että tuskin meikkaaminen olisi suurin ongelma.

Vierailija
17/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäis. Liian laiha ja liian kireät housut. Liian sojottava tukka ja blondattu. En tykkää kajaleista miehellä. Ja liikaa killuttimia kaulassa ja liikaa sormuksia sormissa. Miettikää, miltä Michael näyttää kun tulee saunasta ja suihkusta tukan ja meikit pesseenä. Ei varmaan tuntis! Tavismies pohjimmiltaan.

Vierailija
18/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset taas päällepäsmäröimässä....minä minä minä.

Ei ihme, että miehet voivat henkisesti huonosti.

Mitäh?

Vierailija
19/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se vähän yllättävää lievästi möhömahaiselta viiskymppiseltä. Saattaisivat lapset säikähtää mua enemmän.

Vierailija
20/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkäis. Liian laiha ja liian kireät housut. Liian sojottava tukka ja blondattu. En tykkää kajaleista miehellä. Ja liikaa killuttimia kaulassa ja liikaa sormuksia sormissa. Miettikää, miltä Michael näyttää kun tulee saunasta ja suihkusta tukan ja meikit pesseenä. Ei varmaan tuntis! Tavismies pohjimmiltaan.

Ilman meikkiä Monroe on ihan yhtä vanhan ja ryppyisen näköinen kuin muutkin kuuskymppiset. Olen työni vuoksi hänet tavannut ja todennäköisesti tapaan jatkossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi