Tämmöistä meidän miehen lapsenhoito
Välipalaksi annetaan voideltu näkkäri syötäväksi. Rasvaa ja näkkileipää ympäri kämppää. Puoliksi nakerrettu näkkäripaketti keittiön pöydällä. Tai jogurttipikari, mikä on levitetty pitkin pöytiä ja lattioita.
Kakat putsataan niin, että pyyhitään puolet kakoista vessan pöntön reunalle paperilla (jää siis kannen ja reunan väliin kunnon köntti). Loput pestään onneksi lavuaarissa.
Kakkavaippa heitetään lattialle, josta taapero hyvässä lykyssä äkkää sen ja lähtee levittämään ympäri kämppää.
Nämä ainakin tapahtunut mun oman saunavuoton aikana.
Muuten olis huvittavaa, mutta yleensä se oon mä joka joudun lopulta nää lastenhoidosta aoheutuneet sotkut siivoamaan saunan jälkeen.
Lapsi siis 1,5v.
Mites teillä muilla miehillä hoituu lastenhoito?
Kommentit (12)
Ainiin, ja lapsen sotkuiset vaatteet jää niille sijoille, mihin ne milloinkin sattuu jäämään. Kiva niitä yrittää sitten metsästää ja viedä pyykkikoriin. Sukatkin on aina parittomina missä lie.
Ja arvaa, mitä mies vaan kommentoi. "Elämä on sotkuista". 🤦♀️
Varsinainen kultakimpale mulla. Hyvä kuitenkin että hoitaa välillä lasta, että mäkin pääsen itsekseni saunaan lataamaan akkuja. Ap
Hyvin on mennyt ja olen mies. Ei ole ollut tuommoisia ongelmia kun osaa järkeä käyttää. Itse asiassa hoidin suuremman osan lapsen hoidosta kuin vaimoni kun poikamme oli pieni. Että kyllä miehetkin osaa jos vain haluaa.
Itseäsi saat syyttää kun olet tuollaisen kanssa. Eipä tulisi mieleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä vaimolla saunavuoto.
😅 Vuotokin on kyllä nyt lopuillaan. Mutta vuoroa kyllä meinasin. Ap
Pelaa mun makuun liikaa esikoisen kanssa tietokoneella (tai siis esikoinen katsoo, ihan sallittuja pelejä, mutta se ruutuaika), muuten ei valittamista. Enkä tuostakaan valita, kun oon silloin lenkillä tms.
Kun meidän lapset olivat vaippaikäisiä, niin ei ainakaan tuollaista! Mies huolellisesti hoisi koko vaippahomman, ja laittoi huolellisesti vaipan vaipparoskiin asti. Usein vei roskapussinkin pois. Välipalaksi hän osasi antaa ihan kunnollisia välipaloja jääkaapista.
Olet varmaan ylpeä puolison valinnastasi. Häpeäisin enkä todellakaan itse tulisi edes anonyymina kirjoittelemaan, jos itse olisin osoittanut noin huonoa harkintakykyä.
Kumpi sitä lasta nyt hoitaa, kun sinä surffaat täällä ja hän ei mitä ilmeisimmin osaa mitään?
Vierailija kirjoitti:
Kun meidän lapset olivat vaippaikäisiä, niin ei ainakaan tuollaista! Mies huolellisesti hoisi koko vaippahomman, ja laittoi huolellisesti vaipan vaipparoskiin asti. Usein vei roskapussinkin pois. Välipalaksi hän osasi antaa ihan kunnollisia välipaloja jääkaapista.
Osasiko myös istua ja antaa tassua? hoituivatko ohitustilanteet kunnolla vai oliko remmirähinää?
Miksi te puhutte rakkaista miehistänne noin alentavasti?
Meillä onnistui tällä viikolla mm näin: Mies oli nukkunut 2,5 tuntia. Hänellä oli huolehdittavana 3- ja 6-vuotiaat. Katsoivat ohjelmia tuon ajan. Lieväntävänä asianhaarana se, että mies on ollut yövuoroissa. Silti. Kävin päiväsaikaan asioilla. En taida hetkeen jättää miestä lasten kanssa. Onneksi kuusivuotias soitti minulle videopuheluita.
kyl me miehekin osataan. opasta, rakasta!
Ja vielä vaimolla saunavuoto.