Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö tipattomasi pitää?

Vierailija
02.01.2021 |

Tammikuu ja tipaton sellainen. Joillain se on jopa 100 päivää. Miten on, hyvinkö on lähtenyt liikenteeseen? Tekeekö mieli? Mennäänkö sisulla läpi?

Itselläni kesti yhden päivän. Oli pakko hakea tänään juomista. Prkl! Ei onnistunut tänäkään vuonna. Miten muilla?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä aloittanut, aloitan loppiaisesta. Hyvin pitää, tiedän vanhastaan. Eipä nuo määrät tähänkään asti isoja ole olleet, mutta silti puhdistavaa olla kokonaan ilman.

Vierailija
2/15 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipatto-Masin veljelle nimi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 1.päivä tänään menossa - venytin tipatonta tammikuuta vielä tipattomaan helmikuuhun. Maaliskuussa minulla on syntymäpäivät, joten sinne saakka ilman pisaraakaan! Tiukkaa tekee, viinistä on joululomani aikana tullut mieleinen ohjelmanumero, jonka puuttuminen nyt kyllä vaikuttaa olemiseen. Tiedän että viikko varmaan menee kärvistellessä, mutta kyllä se siitä sitten normalisoituu olon parantuessa.

Vierailija
4/15 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti käsistä jo. Helvetic miten pettynyt itseeni. Olotilani painii vanupeitteessä kun juon tätä punaviiniä. Olen alkoholisti.

Vierailija
5/15 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös kesti yhden päivän. Hyvä minä.

Vierailija
6/15 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitinkin 2.1 sadan päivän raittiuden. Hyvin menee.

Vierailija
7/15 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä alkanutkaan. Vasta maanantaina aloitan.

Vierailija
8/15 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään tuli täyteen 10 vuotta ja 1 päivä ilman pisaraakaan alkoholia. En ole katunut hetkeäkään. Oli elämäni paras päätös. Voipi olla etten edes olisi tässä ilman sitä päätöstä. Suosittelen kaikille tipattoman sijaan korkin kiinni laittamista kokonaan. Tipattomilla tuppaa käymään niin, että sen jälkeen vetää entistä enemmän, kun "vihdoin saa taas ottaa".  

Noinhan se on. Kukaan ei edes vietä mitään tipatonta, ellei ole riippuvainen. Ikäänkuin olisi isokin saavutus olla kuukausi juomatta 😂

Usko tai älä, monelle se on iso saavutus. Ja se, että juuri sinulle se normaalia eikä mikään saavutus, ei tee sinusta millään tavalla parempaa ihmistä vrt. heihin joille se on saavutus.

Vierailija
9/15 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainiosti. Läträän ihan estoitta.

Vierailija
10/15 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi joo mut vähän houkuttelis korkata valkkari

Vierailija
11/15 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja uskon että vasta ensi viikonloppuna alkaa tekemään vähän tiukkaa kun tottunut aina ostamaan ne oluet perjantaiksi ja lauantaiksi. Tällä kertaa aion korvata ne jollain oikein hyvällä herkkuruoalla ja vaikka limsalla. Eipähän tarvitse kärsiä krapuloista, ne krapulat onkin itselläni ihan kammottavia, tutisen ja panikoin ja pelkään omaa varjoanikin jos olen ottanut edellisenä päivänä edes pari.

Vierailija
12/15 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää. En ole koskaan "sortunut" joten tuskin niin käy tänäkään vuonna.

Pitää vaan keksiä korvavaa toimintaa, esim kävelylenkit, lukeminen, käsityöt..

Vierailija
13/15 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon aivan liikaa ja olen huolissani juomisestani.

Olen nyt juonut 2 olutta. Aloitan tipattoman pikkuhiljaa vähentämällä.

Vierailija
14/15 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipatonta nyt 4 päivää.Tavoite on 100 päivää.

Vierailija
15/15 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristilukki kirjoitti:

Lähti käsistä jo. Helvetic miten pettynyt itseeni. Olotilani painii vanupeitteessä kun juon tätä punaviiniä. Olen alkoholisti.

Hyvä että myönnät olevasi alkoholisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi