Luomu, siistitty vai posliini?
Millainen alapään miellyttää, luomu siistitty vai posliini? Niin naisella kuin miehellä..
Minulle ei miehen karvoilla ole väliä, ehkä ennemmin siistitty. Itse viihdyn kans siistityssä versiossa mutta saattanut sheivailla kaikki pois vaan miellyttääkseni toista.
Kommentit (20)
Kohta tulee muotiin liimattavat tekokarvat. Ole edelläkävijä.
Voi apua, onkohan ap aiemmin tapailemani mies, oli niin pakkomielle alapään karvoihin, tai niiden puutteeseen. Miten joku joka kerta haluaa puhua karvoituksesta. Ei jatkoon 😂
Ihan just niinku itse tykkäät. Jos jollekin on kynnyskysymys, niin todennäköisesti on muitakin vammoja päässä.
Onkohan tossa posliinihommelissa miesten puolelta semmonen illuusio että olis pikkytytön pimpukkaa ja tiukempi mielikuva kun itsetunto ei riittäisi naisiin tökkiä? Ja naisten puolelta itsetuntohommeleita tosiaan jos tekee mieli niin kovasti miellyttää toista että tämmösiä pitää ihan muilta kysellä.
Pos pos poslarii, kaada mulle uus, pilppii.
Siistitty! Katsokaa vaikka Naked attraction ohjelmaa. Ne kellä on karvoja ovat harvinaisuus ja karvoja pidetään epämiellyttävinä.
Posliini itselläni. Koska tuntuu mukavalta ja siistiltä. Mutta en niinkään välitä siitä sheivaako miehet vai ei.
N-77
Luomu. Molemmilla. Naisena itse ehkä siistisin siinä tapauksessa, jos karvoitus yltäisi nivusien yli, mutta koska ei yllä, niin ei tarvitse.
Mulle käy kaikki. I just love pus*yy blölölölölölölölölö.
Kehonpositiivien nainen kantaa kilonsa ja karvansa ylpeydellä. Eikä se haittaakaan, kun ei kiinnosta miehet, eikä miehet ole kiinnostuneita.
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Posliini itselläni. Koska tuntuu mukavalta ja siistiltä. Mutta en niinkään välitä siitä sheivaako miehet vai ei.
N-77
Aiemmin minulla oli tapana suosia todella ohutta pystysuuntaista viirua, mutta sen muotoileminen suoraksi ja symmetriseksi tuntui niin työläältä, että vaihdoin helpompaan posliiniin, ja olen tyytyväinen.
N-77
Naisystäväni rakastaa että nuolen häntä... tähön tarkoitukseen sopivin on tietti kaikki ne tyylit jossa klitoriksen ja häpyhuulten alue on ajettu
Visuaalisesti siistitty on kaunein. Toki käy myös täysi posliinikin.
Mikset voi tehdä näitä fetissiavauksiasi seksi-palstalle, hönö?