Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tori. fi myyjistä

Vierailija
02.01.2021 |

Osuuko kohdallesi usein sellainen myyjä, joka ei vastaa viesteihin?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on eräs pihakaluste myynnissä Torissa, ja olen saanut sähköpostiini varmaan kymmeniä ilmoituksia, että Jaana tai Satu tms. on vastannut ilmoitukseeni. Valitettavasti en kuitenkaan pääse enää kirjautumaan Toriin, ja vastaamaan yhteydenottoihin. :(

Miksi et?

Vierailija
22/28 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useastikin, ihme porukkaa. Tuotteita myynnissä ja viestiosiossa lukee nähty, mutta myyjä ei vaivaudu vastaamaan.  Ei näytä edes raha kiinnostavan.

Jätän usein vastaamatta älyttömiin tinkausyrityksiin tai muuten älyttömiin ostajiin tyyliin tuotko mulle 20 kmpäähän /ylipäätään tuotko mulle. No en tuo ellei satu omien liikkumisten varrelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on eräs pihakaluste myynnissä Torissa, ja olen saanut sähköpostiini varmaan kymmeniä ilmoituksia, että Jaana tai Satu tms. on vastannut ilmoitukseeni. Valitettavasti en kuitenkaan pääse enää kirjautumaan Toriin, ja vastaamaan yhteydenottoihin. :(

Miksi et?

Eri

Vaatiinyt shibsted kirjautumisen.

Vierailija
24/28 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myy mitään vanhoja romujani missään myyntipalveluissa. Juuri heitin vanhan iPhone 11 puhelimen roskikseen. En jaksa vääntää kyselijöiden kanssa, poisheittämällä pääsen helpoimmalla. Minkälainen ihminen yleensäkään ostaa rahalla toisten vanhoja lumppuja tai romuja? Kaupasta saa uusia ja takuulla vielä. 

Vierailija
25/28 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useastikin, ihme porukkaa. Tuotteita myynnissä ja viestiosiossa lukee nähty, mutta myyjä ei vaivaudu vastaamaan.  Ei näytä edes raha kiinnostavan.

Varmaan kaupat sovittu eikä jaksa 57:lle jonossa olijalle enää vastata. Aina naurattaa toi "eikö raha kelpaa". :D ei ne sun roposet autuaaksi tekeviä ole.

Vierailija
26/28 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On osunut pari kertaa. En käytä tori.fi:tä enää. Pelkästään huonoja kokemuksia muutenkin.

Minulla on pelkästään hyviä kokemuksia. Nyt makoilen meidän varasängyssä, joka saattaa olla jopa itsetehty kotimainen laveri. Iso työ/ruokapöytä kokopuuta vitosella on yhä täällä. Kaunispäätyinen parisänky, metallinen, on toisessa huoneessa. Pakastinkin on torista.

Edullisia, luotettavia kaikki. Näin vastapainoksi.

Vierailija
27/28 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kaupat sovittu eikä jaksa 57:lle jonossa olijalle enää vastata. Aina naurattaa toi "eikö raha kelpaa". :D ei ne sun roposet autuaaksi tekeviä ole.

Poista nyt ilmoitus ainakin.

Vierailija
28/28 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen torimyyjä ja olen myynyt paljon tavaraa siellä. Kun Schibstet osti Torin, ongelmat alkoivat. Kaikki lähettämäni viestit eivät mene perille enkä myöskään saa kaikkia viestejä. Asia on selvinnyt siten, että joidenkin ostajien kanssa olen vaihtanut heti aluksi puhelinnumerot vaikka olemme viesteilleet. Onneksi olemme vaihtaneet numerot sillä kaikki viestit eivät todellakaan kulje.

Olen tehnyt useita reklamaatioita Torille (Schibstet) mutta heidän mielestään vika ei ole siinä päässä. Tiedän etten ole yksin tämän ongelman kanssa, kaksi ystävääni myös myyvät paljon Torissa ja heillä on sama havainto - kaikki viestit eivät kulje.