Naiset ; Miksi lopetatte keskustelun Tinderissä?
Olen korkeakoulutettu, tavallisen näköinen 35v mies Tampereelta. Työpaikka, kavereita ja harrastuksia löytyy. Olen käyttänyt Tinderiä kolme vuotta. En mikään mätsien kalastaja ole, mutta kaksi/kolme kertaa kuukaudessa osuu kohdalle mukavan oloinen ja nätti nainen ( siis tulee mätsiksi). Olen kuitenkin huomannut, että useimmat jaksavat viestitellä ensimmäisen päivän hyvin, toisena päivänä vastaukset muuttuvat hyvin lyhyiksi ja jopa tylyiksi ja kolmantena ei vastata viesteihin. Mistä ihmeestä tämä johtuu? Ulkonäöstäkään ei voi olla kiinni, koska mätsi on jo tullut? Odottavatko naiset treffikutsua heti samana iltana ja jos ei sitä tule, niin ajatellaan miehen oman kiinnostuksen lopahtaneen?
Kommentit (11)
En uskalla käyttää Tinderiä Tampereella. Siellä seksirikollisia jahtaamassa naisia.
Ehdota aiemmin näkemistä, tinder on nopeatempoinen sovellus
Tuli parempaa tekemistä. En odota heti tapaamista, en sellaiseen edes suostuisi vaan ensin sen toisen pitää jollain tapaa olla sellainen että haluan tavata. Ihan muutamassa päivässä ei kukaan ole onnistunut olemaan niin mielenkiintoinen.
Kannattaa ehdottaa treffejä aika nopeasti, sen jälkeen kuin perusasiat on juteltu.
Etenet liian hitaasti. Päivässä parissa ehtii helposti viestitellä perusasiat ja sen jälkeen hätäisimmät haluaisivat jo tavata selvittääkseen kiinnostaako irl.
Tietenkään kaikki eivät halua tavata heti, mutta monet haluavat. Se on eräänlaista tutustumista mieheen myös: saako mies aikaiseksi ehdottaa tapaamista vai jääkö vain mukavien jutteluksi.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla käyttää Tinderiä Tampereella. Siellä seksirikollisia jahtaamassa naisia.
Ei tarvii vetää oikealle niitä ibrahameja ja alexeja (=ali).
Vierailija kirjoitti:
Etenet liian hitaasti. Päivässä parissa ehtii helposti viestitellä perusasiat ja sen jälkeen hätäisimmät haluaisivat jo tavata selvittääkseen kiinnostaako irl.
Tietenkään kaikki eivät halua tavata heti, mutta monet haluavat. Se on eräänlaista tutustumista mieheen myös: saako mies aikaiseksi ehdottaa tapaamista vai jääkö vain mukavien jutteluksi.
Vähintään ehdota tapaamista parin päivän sisällä. Voit vaikka jättää siihen takaportin, vaikka kysymyksen, että haluaako nainen vielä kirjoitella pitempää tai jtn.
Mä en jaksa kirjoitella vieraan ihmisen kanssa kovin monta päivää. Ei tarvi heti ekana iltana pyytää treffeille, mutta jos ollaan jo yksi ilta hyvällä menestyksellä kirjoiteltu, seuraavana päivänä voi jo ehdottaa tapaamista vaikka kahvilaan tai kävelylle. Jos tyyppi jumahtaa kirjekaveriksi, menetän mielenkiinnon ja siirryn seuraavaan.
Itse kyllästyn, jos mies vastailee parilla sanalla, eikä anna itsestään oikein minkäänlaista kuvaa, tai vaikuttaa tylsältä tai tyhmältä. Juuri vastikään mätsäsin komean ja korkeakoulutetun miehen kanssa, mutta alkoi ahdistaa, kun heti ehdotti tapaamista, eikä viitsi keskustella paria sanaa enempää. Ei auttanut, vaikka nimenomaan sanoin, että haluaisin ujona ja epävarmana hieman tutustua ennen kuin ryntään treffeille.(Varsinkaan tyypin luokse, kuten ehdotti)
Etenet liian hitaasti,
Sinulla ei ole järkevää sanottavaa ja nainen kyllästyy (esim. keskustelu jämähtää tasolle ”mitä kuuluu ja miten päivä meni”,
Sanot jotakin typerää naiselle (luokkaa ”sinulla on kyllä hyvä pe rse”),
Puhut vain itsestäsi, etkä kysele tai halua tietää naisesta mitään.
Siinä nyt alkuun muutama selitys.
Tavallisen näköisetkin naiset saavat paljon matcheja. Yleensä kiikarissa on kuitenkin vain 1-2 kiinnostavaa. Jos et kuulu niihin, voi vastauksissa kestää tai niitä ei tule ollenkaan.