Pituusgallup!
1. Sukupuolesi
2. Pituutesi
3. Unelmapituus kumppanilla (älä laita tähän kumppanisi pituutta, vaan minkä koit unelmapituudeksi kumppania etsiessä kun et ollut rakastunut kehenkään)
4. Kuinka lyhyt/kuinka pitkä alkaa olemaan turn-off?
5. Kuinka lyhyt/kuinka pitkä alkaa olemaan dealbreaker?
Kommentit (9)
1. Sukupuolesi
Mies
2. Pituutesi
172cm
3. Unelmapituus kumppanilla (älä laita tähän kumppanisi pituutta, vaan minkä koit unelmapituudeksi kumppania etsiessä kun et ollut rakastunut kehenkään)
172cm
150cm/190cm
-/-
1. Sukupuolesi
N
2. Pituutesi
171cm
190cm
175cm/200cm
170cm/220cm
M
182cm
160-180cm
140/200cm
100/300cm
1. Sukupuolesi
Nainen
2. Pituutesi
166
195
178. Liian pitkä ei voi olla.
170. Liian pitkä ei voi olla
1. N, 2. 155cm, 3. 170-180cm, 4. Alle 165/185, 4.
En ole miettinyt tuollaisia, en edes kysy kenenkään pituuksia. Lähinnä tykkään että mies on mun kanssa suunnilleen saman pituinen ja saman kokoinen muutenkin. Ja niin ne on ollutkin. Olen itse 163cm. En tiedä minkä pituisia poikaystäväni on olleet, mutta ei ole kukaan ollut esimerkiksi päätä pidempi mua, eli ei he ole kovin pitkiä voineet olla.
Nainen 165 cm. Haluan miehen olevan ainakin 10cm minua pitempi, jotta en tunne koroissa itseäni jättiläiseksi. Muuten ei kauheasti väliä, eli 175cm - 230 cm välillä kaikki käy
N, 163cm. Unelmapituus 185+.
4. 175cm, ylärajaa ei ole vastaan tullut.
Usko tai älä, niin meissä palstalaisissa on ihan aikuisia ihmisiä, jotka eivät ole koskaan päätään tuollaisella kysymyksellä edes vaivanneet.