Kuinka yleistä on että mies viehättyy lihavista naisista. Todella lihavista siis. Rakastan isoja tyttöjä.
Mietin tässä juuri kahdeksantoista täyttäneenä että kuinkahan moni mies tykkää todella lihavista naisista. Itse olen aina viehättynyt lihavista enkä koskaan nähnyt naisten läskejä yököttävinä.
Mikähän siinä on kun pääasiassa lihavat yli 100kg viehättää niin paljon. Oma unelma olisi noin 140 kg hävettää myöntää.....
Kommentit (11)
Varmaan aika iso osa miehistä. Oma nainen on 156/95, isot tissit ja perse. Oikein kiihottava.
Aah ihanaa, juuri äsken nussin 169/98 naista, posliini ja mahtava perse.
Mikään yli 60kg nainen ei voi tervettä miestä kiihottaa,paitti jos on feeder tai muuten sairas ihminen. SAIRAS!
Kiihottaa kovasti. Iso perse, mahan päällä lepäävät painavat rinnat.. Uuhh.. Ihanaa..
Ei ole yleistä, 95% ei koskisi pitkällä tikullakaan yli 100kg naisiin.
Ihan on yleisempää, kuin arvaatkaan. Itse rakastan pullukoita. Hoikat naiset näyttää minun silmissä enemmän pojilta, kuin naisilta.
Myös mitä olen jutellut tuttavapiirissä no, niin lähes kaikki hetero miehet ottaisivat mieluummin vähän pullukamman naisen.
Noi seksuaalisuudesta epävarmat yksilöt, jotka eivät tunnusta itselleenkään omaa suuntautumista taitaa olla niitä langan laihojen tyttöjen perässä juoksijoita.
Ihan oman empiirisen tutkimuksen perusteella. Otanta ei siis kata koko väestöä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Kiihottaa kovasti. Iso perse, mahan päällä lepäävät painavat rinnat.. Uuhh.. Ihanaa..
Ja sellainen jätti pylly kun käy kontilleen, niin näkymä takaapäin on taivaallinen. 😍😍😍
Just nain 130kg / 170cm eest ja takapano parasta kun leveä perse ja kapea lantio jost ottaa kiiinni
Rinnat heiluu tahdissa
Isot reidet ja pohkeet
Jalkapohjat
Sinne vaan lutkuttelee meneen märkään valoon
Pitkäviiva jää ammolleen ja perma valuu kun haluu minulle näyttää paisuneet huulet nostaen persettä
Jonne liuun sisään uudestaan verkkaisesti laueten uudelleen
Leveä perse ,, on niin kaunis
Jos osa kiihottuu kumisaappaista tai ulosteen syömisestä, niin varmasti osa lihavista naisistakin.