Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette, jos Helsingin Stockmann lakkaa olemasta?

Vierailija
02.01.2021 |

Onko se vain ajan kysymys?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan sitä ulkomaalaista ketjua, jonka täyttää tyhjiön. Lafayette ta Harrods kelpaisivat, mutta silti toivon suomalaisen jatkavan.

Vierailija
22/36 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nauran. "Helsingin Stockmannia ei olla lopettamassa, ainoastaan rakennukset myytiin."

Joo, melkoisen epätoivoista tekohengitystä. Sitten kun myyntirahat on menneet vuokrien maksuun, niin sittenhän se viimeistään loppuu. Lopullisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/36 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikutusta, kun Stockmann ei ole enää vuosiin myynyt mitään päälle mahtuvaa.

Vierailija
24/36 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampikin kerta, kun olen yrittänyt saada Stockmannin meikkiosastolta palvelua mutta en löytänyt myyjää. Eräänkin kerran viereisen tiskin myyjä pahoitteli, mutta sanoi ettei voi auttaa kun on eri brändi.

Vierailija
25/36 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy mitenkään. Jääpä sitten vaan sekin kerran parissa vuodessa käynti pois. Eihän Helsingissä toki ole enää mitään muutakaan näkemisen tai käymisen arvoista. Aina on kiire pois, jos joutuu vaikka parin- kolmen päivän koulutuksessa käymään.

Vierailija
26/36 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin Suomeen samanlaisia tavarataloja kuin olen nähnyt Kööpenhaminassa ja Berliinissä. Niissä on kaikenlaista jännittävää ja tarpeellista. Joka kerta olen tehnyt hankintoja ainakin kodintarvikeosastolla: esim. sellaisia keittiöjuttuja, joita Suomessa ei näe missään. Ja onhan niiden elintarvikeosastotkin omaa luokkaansa. Sääli, että Stockan herkusta tuli osa S-ketjua - silloin katosi moni minun suosima herkku valikoimista ja samoin syy pistäytyä koko tavaratalossa. Ennen vanhaan tuli ostettua Stockmannin omia kahvimerkkejäkin tuliaisiksi, mutta eihän niitä nykyisiä Food Market Herkun kahveja kehtaa viedä kenellekään: vaikka ovatkin ilmeisesti samaa kahvia, pakkaukset ovat tökerön ja halvan näköisiä. 

Vierailija
27/36 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan kuuluisi olla Harrodsia edes etäisesti muistuttava tavaratalo. Nyt se muistuttaa jo enemmän Tokmannia, joksi se aikanaan tulee muuttumaankin. Sanokaa minun sanoneen.

Vierailija
28/36 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta elämääni mitenkään. Oulun Stockmann lakkautettiin jo vuosia sitten, ja vaikka se oli harmillista, niin ilmankin on pärjätty.

Vierailija
29/36 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siellä viimeksi joskus parikymmentä vuotta sitten joten tervemenoa.

Vierailija
30/36 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengitän

Vierailija
31/36 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilalle NK, Debenhams tai Selfridges!

Vierailija
32/36 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo, taas Yt-neuvottelut alkamassa, koskee melkein 900 henkilöä myynnin ja varastoinnin parissa.

Vierailija
33/36 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäinen stokkan vanhoihin tiloihin olisi pitkään toivottu uudistus.

Vierailija
34/36 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen Svinhuvud-kakun varastamisesta alkoi kieron Stockmannin alamäki. Karma on.

Vierailija
35/36 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä hetkauta - olen käynyt siellä yhden kerran vuonna 1999. Jatkossakin aion hoitaa kauppa-asiani muualla.

Vierailija
36/36 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stokkaa verrataan aina eurooppalaisiin suuriin tavarataloihin, Harrods, Lafayettes, KaDeWe..

viimeksi jotain näiden perinteikkäiden talojen hengestä pystyi aistimaan Aleksilla 80-90-luvuilla. Sitä tunnetta ei valitettavasti enää saa takaisin. Supistamiset ja henkilöstösäästöt viimeistelee katastrofin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä